Mikko Maanantai @ Pyssy 20040820
ptaaaaang!
mikkis vääns hyvät keitot, ja kimikki omisti Huey Lewis & The Newsillä! millakin laitto kivaa, mut ei vältsyyn päässy siihen ihan omimpaan soundiin noin niinku ekana soitellessaan.
kivat bileet oli kyl, musi kaikille kavereille kenen kaa tuli tötöiltyä siellä. varsinki djollis dorkimon kans oli hauska ottaa kuppia! :excellent:
mike monday :heart:
oli kyllä loistavat avajaiset pussylle! feverissä oli mukavan intiimi tunnelma ja paikka näytti hienolle. kiitos taru, pussy team ja kaikki mukana häröilleet. BTH edusti hyvin baarin puolella :hah:
Kiitos ja anteeksi
:excellent: :hah:
Joo oli kyllä kivaa :) Fever oli aika Pussymainen punaisen ilmeensä kanssa. Hyvät setit kaikilta, monday heitti pari todella killeriviisua!
Alkuun tarjotut campari-drinksut oli kyl aika karseita :panic:
kimikki omisti Huey Lewis & The Newsillä!
Mikä biisi?
Nehän oli just hyviä! Campari <3
ps. bileetkin oli varsin hyvät
Joo oli kyllä kivaa :) Fever oli aika Pussymainen punaisen ilmeensä kanssa. Hyvät setit kaikilta, monday heitti pari todella killeriviisua!
allekirjotan ylläolevan muilta osin, mut monday ei mua ihan hirveesti vakuuttanut. ihan ookoo settiä mut ei mitään niin loistavaa kun ehkä odottelin. niin ja milla soitti alkuillasta pari mun lempparia joten siitä hyvästä: :heart:
Mikä biisi?
tais olla Deep Skyn remixi 'New Drug' kipaleesta tjsp.. olin aika juubassa kun hölistiin siitä Kimin kans et en voi vältsyyn muistaa. :hah:
Mikä biisi?
tais olla Deep Skyn remixi 'New Drug' kipaleesta tjsp.. olin aika juubassa kun hölistiin siitä Kimin kans et en voi vältsyyn muistaa. :hah:
joo, ihan oikeen muistit...