Gabriel & Dresden, Alex Kunnari @ Soho 10.3.05
1 - 4 / 4
O
Olipahan muuten kova setti ja hyvä meininki. Mestat paskaks, niin sanoakseni.
Erityisbonuspisteet helmeistä breakseista setin keskivaiheilla + hyvin säädetystä PA:sta!
...ja 7h päästä tenttiin :)
hyvin säädetystä PA:sta!
Vielä mitä! Mä lähdin tuolta joskus kahden jälkeen ja siihen asti musiikki soi turhan hiljaa ja koostui lähinnä keskiäänistä ylä- ja varsinkin alaäänien ollessa lähes kateissa. Itseäni haittasi erityisesti alaäänien munattomuus.
Alex lämmitteli mukiinmenevästi ja illan tähdetkin olivat ok. Pojat olivat kaikesta päätellen opetelleet biisiensä sanat huolella ja Dave Dresden pohjustanut ennen keikkaansa huolella.
:D
Soho tilana on aika jees. Sisustus miellyttää silmää, paikassa viihtyy hyvin ja ainakin eilisellä ihmismäärällä liikkuminen ja juoman tilaus sujui ongelmitta. Mesta on ehkä enemmänkin suunniteltu vapaamuotoiseen hengailuun ja pousailuun, koska pääsalin baaritiski on käytännössä tanssilattialla, eikä tekniikan määrä päätä huimaa. Pari peilipalloa ja muutama valo lisää ei olisi pahitteeksi.
Joo kyllähän G&D varsin maistuvaa musaa soitti,
harmi vaan kun väsymys oli niin kova, ettei loppuun
saakka jaksanut olla. Mutta mainiot bileet siis :)
Ja näemmä Guy Ornadelkin oli reissussa mukana :)
Itseäni haittasi erityisesti alaäänien munattomuus.
Eihän me nyt olla voitu samoissa bileissä olla, mä diggasin nimenomaan siitä basson murinasta! :heart: Toisaalta mainittakoon, että sekin vaihteli vähän biiseittäin. Mutta soundi oli mun korvaan kyllä oikein miellyttävää koko illan. Ja äänenvoimakkuudestakin ollaan täysin eri mieltä, mun mielestä PA räyhäs ehkä yhden (1) pykälän liian kovalla :)
1 - 4 / 4
O