Jääkiekon SM liiga...
Kuka voittaa 2010 suomen mestaruuden?
Edit: kalpa
[q]puuhaphiit, 8.4.2010 22:05:
Kalpa
[/q]
/thread
Mulle oli aikamoinen yllätys kuulla muutama viikko sitten jo se että kalpa on liigassa, saatika että se taistelee mestaruudesta. Oon ollu näköjään vähän uutispimennossa:)
[q]vala, 8.4.2010 22:11:
Mulle oli aikamoinen yllätys kuulla muutama viikko sitten jo se että kalpa on liigassa, saatika että se taistelee mestaruudesta. Oon ollu näköjään vähän uutispimennossa:)
[/q]
No joo, se nousi takas liigaan tässä kautena muutamana. Oli ensin aikamoinen heittopussi, mutta nyt oikeiden palasten loksahdettua kohdalleen ja isojen satsausten onnistuttua, on heivannut itsensä liigan ylempään kastiin. Taisteli viime vuonna jopa finaalipaikasta saalistaen lopulta pronssia. NHL-pelaaja Sami Kapasen paluun merkitystä joukkueelle ei voi vähätellä. Veikkaan Kalevan Palloa tän kauden mestariksi.
pahoin pelkään että JYP...
TPS! Vois olla korkea aika ja hyvin ovat pelanneetkin.
Mitä ihmettä tapahtu... Kalpa ottiin turpiin hpk:lta ja turkulaiset hävis Jypille*eikä*
JYP!!!
Tepsi sai tiputuksen maanpinnalle eilen! :D Ne on varmaan painattanut mestaruuslippkset valmiiksi kun voittivat kevätkauden 2. huonoimman joukkueen voitoin 4-0.
Ihan sama kunhan Turku ei voita!
-M
[q]Mark, 11.4.2010 11:31:
Ihan sama kunhan Turku ei voita!
-M
[/q]
sama! Tosin HPK:lle toivon menestystä, kun pojan kummi pelaa siellä ja onkin ollut aika liekeissä viime peleissä :)
HPK todellakin!!
JYP on ainut joukkue jäljellä olevista jolle voi toivoa hyvää. Muut on jollain tapaa vihollisia. :)
REPIKÄÄ siitä !!! 6-1 !! TPS!!
KERHO!
HPK!
K
3-0 !
[q]eugina, 25.4.2010 19:42:
3-0 !
[/q]
Tiistaina poika kotiin!!!
Se oli siinä!
ONNEA TPS!!! HUNAJATA HUNAJATA!!!
Kesä on Ilvesfanin parasta aikaa