nenna - miniANImal 5 [tekno]

Back to miksaukset ja setit O

Sarjan 5. osa, tälläkertaa pääosin Teknoa.

..muista myös edelliset:

Osa 1.
Osa 2.
Osa 3.
Osa 4.
tekno

..artists like: Tiefschwarz, Telefon Tel Aviv, Spartaque, Umek, Secret Cinema, Dubfire, Format B, M.A.N.D.Y..

lisätiedot - kuuntele

Oops, looks like we can't find that page!

[q]thomas, 26.4.2010 17:29:
Oops, looks like we can't find that page!
[/q]

..olin n0000b..oli privana mokoma..nyt pitäis pelata..

kivan tyyppisillä biiseillä lähti liikkeelle ja keskivälin biisit löytyykin melkein kaikki omastakin pakista mut muutaman viimisen biisin aikana meno vähän hyytyi

Nyt on Tracklisti lisätty lisätietoihin.

Pitääpi laittaa latautumaan :)

Ja nyt kuunneltu ..kyllä oli taas omaan makuun maistuvaa soundia :) ...tekniikka puolesta en niin osaa sanoa, mutta ei ainakaan omaan korvaani osunnut mitään epämääräistä Näitä lisää*hih*

heiii.. nyt vast huomasin.. äkkiä latinkiin ja vappumusaks ;)

noni, ei taaskaan pettäny minianimaalinen soundi!

Mun tech-äässini oli jo ihan tulessa ja sheikkauskunnossa tos Secret Cineman biisissä! Ihan hullu kipale :D Mutsiis alusta alkaen oli hiton hyvä meno, tiukkoja biisejä, aiai.. pitää ehdottomasti polttaa automatkoille mukaan :)

[q]Bio, 2.5.2010 19:50:
noni, ei taaskaan pettäny minianimaalinen soundi![/q]

Mun luottofani!

[q]Bio, 2.5.2010 19:50:Mun tech-äässini oli jo ihan tulessa ja sheikkauskunnossa tos Secret Cineman biisissä! Ihan hullu kipale..
[/q]

..on kyl..sanoakseni aika s u o r a kipale..

..mut aina jees jos maistuu..

Ensimmäinen nennan tuotos minkä olen ladannut ja melkoisessa tehosoitossa on ollut. Ei ihan sitä tyyliä mitä yleensä tulee kuunneltua, mutta kuitenkin jotenkin niin helvetin koukuttavaa... Tykkään!

Autossa tullu kuunneltuu,hyvin rullaa.

Taattua Nenna-soundia

[q]Jmi-, 9.5.2010 02:24:
Ei ihan sitä tyyliä mitä yleensä tulee kuunneltua, mutta kuitenkin jotenkin niin helvetin koukuttavaa... Tykkään! [/q]

..heh porttimixi aikuisten musiikkiin..

Hyvä jos oot tykänny

[q]john m, 10.5.2010 21:40:
Autossa tullu kuunneltuu,hyvin rullaa.

Taattua Nenna-soundia
[/q]

..autossahan noi parhaiten aukee..mullakin.. ..mikäs sen hienompaa kun rullailla bimmerillä katto auki pitkin jokirantaa hyvän musiikin tahtiin..?

[q]nenna, 11.5.2010 11:34:

..autossahan noi parhaiten aukee..mullakin.. ..mikäs sen hienompaa kun rullailla bimmerillä katto auki pitkin jokirantaa hyvän musiikin tahtiin..?
[/q]

Rullailla Fiudella jokirantaa ikkuna auki, kun sähkölasin nappi on kädessä..

Hyvää kakkaa, autossa tämäkin on soinut. Ja soi.

O