All your BASS are belong to us 25.2.2011 @ Helsinki
All your BASS are belong to us.
Bassovoittoista rytmihäiriötä joka kuukausi, alkaen 25.02.2011.
Katajanokalla sijaitseva ja vastikään erittäin klubikelpoiseen ulkoasuun rempattu, ravintola Aleksandria, toimii tästedes kerran kuukaudessa bassonarkkarien leikkikehänä.
All your BASS tuo samaan iltaan kattavan kokonaisuuden eri rikkobiitin alalajeja. Rytmihäiriötä nostetaan alkuillan leppoisista dubeista, loppuillan saatanalliseen kirkonpolttoon.
Vaikka musiikillinen jatkumo onkin sama jokaisena iltana, vaihtuvat dj:t ja livet tuovat omat variaationsa ja näkemyksensä siitä miten bassotaajuuksien aiheuttama orgasmi tulee tuottaa.
All your BASS ottaa myös uusia kykyjä iltoihinsa soittamaan.
Jos koet omaavasi riittävän vision kutsuaksesi itseäsi dj:ksi tai tuottajaksi, lähetä rohkeasti demosi/miksauksesi meille osoitteeseen all.your.bass.are (miukumauku) gmail.com ja otamme yhteyttä.
Avajaisissa 25.02.2011 soittamassa
Axu (Science Hki, Viidakkorumpu)
Byproduct (Etana)
Jaywink (Bass heroes)
Quakey (Mlnm) - Special Liquid set
Rhino (Finrg)
Hintaa tälle lystille kertyy 10€ joka sisältää narikan ja ilmaisen hanajuoman. Ensimmäiset kaksi tuntia, baarissa on happy-happy-joy-joy hinnat.
All your BASS are belong to us
25.02.2011
21-04
Ravintola Aleksandria
Katajanokanlaituri 5 Helsinki
10€
Sisältäen narikan ja ilmaisen hanajuoman.
Ikäraja 18v
Q/A osio
Q: Missä Aleksandria on?
A: Aleksandria on sijoitettu erittäin kätevästi Katajanokan länsipuolelle. Rautatieasemalta matkaa on vain 200m enemmän kuin esimerkiksi DTM:n. Kaisaniemestä matka-aika kävellen on vain 5 minuuttia.
Q: Miten pääsen Aleksandriaan helpoiten?
A: Raitiovaunu nro 4 pysähtyy 150m päähän ulko-ovesta.
Q: Miten pääsen Aleksandriasta yöllä pois?
A: Aleksandrian vieressä sijaitsee hotelli Grand Marinan taksitolppa. Taksikeskukseen ilmoitetaan jokaisesta Aleksandriassa pidetystä tapahtumasta ja taksit ohjataan sulkemisaikaan suoraan siihen. Vastoin yleistä käsitystä, katajanokalta pääsee taksilla pois paljon nopeammin kuin keskustan ruuhkautuneilta tolpilta.
Katsoin ensin että mukavaa, Jaywink soittaa pitkästä aikaa.
Sitten katsoin että mit..vit...a Byproduct on siellä myös.
Sitten joku selitti mulle että Rhino on sama jamppa kuin Jnks mut eri linjauksella.
Sitten mä olin että enhän mä voi olla missään muualla kuin täällä XD
Uh oh, onneks tnäihin on viikko vielä aikaa toipua.
On aika rapea olo viikonlopun jäljiltä.
Itse odotan mielenkiinnolla minkälaista liquidia Quakeyltä tulee.
Kuvia Aleksandriassa aiemmin pidetyistä tapahtumista.
Perjantai lähestyy.
Illan soittoajat
21.00-22.30 Axu
22.30-23.30 Byproduct
23.30-00.50 Jaywink
00.50-02.10 Quakey
02.10-03.30 Rhino
Erikoistiedoitus!
Avajaisten kunniaksi päätimme, että ensimmäisen tunnin ajan sisäänpääsy on täysin ilmainen!
Jos siis saavut paikalle klo 21-22 välillä et maksa sisäänpääsystäsi mitään. Et edes narikasta.
Tänään on aika päästää bassot vapaaksi.
Ai teil niinku toi ykkösbuukkaus soittaa ekana !
Ai teil niinku toi ykkösbuukkaus soittaa ekana !
does this mean et sä oot tulossa ajoissa paikalle?
does this mean et sä oot tulossa ajoissa paikalle?
No en kai halua maksaa narikkaa! :ö
Phuuk jeah. Kivasti saatu Greciaa kondikseen ja porukkaakin oli mukavasti paikan päällä. Rikkobiittiä ja biitti rikko välillä paikkoja, sen verta tenhokkaasti väristi nuo paikan PA:t. Meni kyllä rupattelun puolelle enimmäkseen omalta osin, mutta ehti sitä silti piipahtamaan testaamassa tanssilattian jytät ja siis hyvin jytisi. Kivat decot tai siis jättimäinen peilipallo, valot oli vähintääkin riittävät. DÄnxxx
vedetääs ny ihan tiivistetysti:
törkeen hyvää.
nam *sydän*
aivan mielettömän hyvää soundia alusta loppuun.. kiitos!
Phuuk jeah. Meni kyllä rupattelun puolelle enimmäkseen
Voihan sitä rupatteluksikin kutsua. :D
Rupattelut aiheutti mulle kyl nyt jännän olon. Pitää jatkossa rupatella vähemmän. (Vaik en sun kans rupatellutkaan, jätin sen homman tolle yhelle apinalle.)
Ju m/h a l/n a anna syntini anteeksi.
Kiitäm!
Hilpeää oli!
onks täältä muuten kuvia jossain? kameran kanssa sielä oli kuitenkin ihmisiä. :)
onks täältä muuten kuvia jossain? kameran kanssa sielä oli kuitenkin ihmisiä. :)
http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=10150109949269230&set=a.10150109947059230.282850.738294229&theater
Varmaan klubbarinkin puolelle ilmestyy kuhan tuo kaverini saa upattua
---
---
http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=10150109949269230&set=a.10150109947059230.282850.738294229&theater
Varmaan klubbarinkin puolelle ilmestyy kuhan tuo kaverini saa upattua
jee thanks :) saakohan tuolta kopioida?