Harder.fi 22.7.2011 @ Tampere

Back to tapahtumat O

Ace

ohhoh... jaa että rhinokin skullsteppiin ryhtyy.. ihan mielenkiinnosta odotan mitä biisejä mahtaa tulla

E: jaa se olikin vaihdettu jo pois :DDD

Eihän tästä bilettämisestä meinaa tulla kesälläkään loppua ku heti joutuu Tampereellekki lähtee kemuihin.

Eihän tästä bilettämisestä meinaa tulla kesälläkään loppua ku heti joutuu Tampereellekki lähtee kemuihin.

ai että ihan joutuu lähteen

Kuume nousemassa,

ohhoh... jaa että rhinokin skullsteppiin ryhtyy.. ihan mielenkiinnosta odotan mitä biisejä mahtaa tulla

Joo ei ihan multa lähde tonsuuntanen, joutuu tyytyymään väkevään neurolinjaan. 8)

---

---

Joo ei ihan multa lähde tonsuuntanen, joutuu tyytyymään väkevään neurolinjaan. 8)

ei paha valinta sekään*iloinen*

HURR DURR.FI

Herp derp all night long! :)

Sori, oli pakko :D

HURR DURR.FI

mun ilme dekkien takana..

---
HURR DURR.FI

---

mun ilme dekkien takana..

Ja mun.. :D

Dodi, tänään sitten mennään. Hirveet fiilarit jo ny, kun kuuntelen illan raitoja läpitte *sydän*

Dodi, tänään sitten mennään. Hirveet fiilarit jo ny, kun kuuntelen illan raitoja läpitte *sydän*

Olen kuoleman oma.

taitaakin olla ainoot bileet nyt kesällä mitä puolustusvoimat ei pilaa.
Täytyy tulla siis mestoille.

Mulla oli ihan vitun hauskaa, harder.fi saa maidon maistumaan.

Mulla oli ihan vitun hauskaa..

00.30 - 02.00?

---
Mulla oli ihan vitun hauskaa..
---

00.30 - 02.00?

jep :D ja kyllä sitä ennenki mutta ton setin jälkeen oikeastaan lähdinkin sitten kohti taksitolppaa bicmacci kourassani

Ei tässä oikee muuta ku *plur**jiihaa**aplodit**plur*

Kiitos vaan kaikille, mulla oli kans loistomeno! Lopun dnb-setti oli jotain käsittämätöntä! *aplodit**sydän*

jo vain itsellänikin oli pirun hauskaa vaikka tuskan hikeä puski setin aikana kovasti. seuraavaksi voin syntselle luvata parit stylet loppuun ;D

Alun harkkore-setti oli aivan mahtavaa kuunneltavaa. Harmi, ettei jaksanu yhtään lattial käväsemässä ja joutu lähteilee melko aikasi töiden ja väsymyksen takia :P

Grooven alakerta kyl melkosen lämmin, vai sanoisinko jopa kuuma, paikka =D
Seuraavaa Harderin tapahtumaa ootellessa, joka taisvissii ol Pyynikirannas

O