uus palvelin uudet kujeet
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
eli nyt on sitten ainaki koekäytössä uus palvelin.. kaikki kommentit tänne. hitaampi? epävarmempi? ei toimi? kaikki. samalla myös toimii osoite klubitus.org
..paljonko muuten on päivittäinen hit-countti näille sivuille?
Entäs oletko kerännyt muuta statistiikka, paljonko on aktiivi-vierailijoita jne..
..just for curiosity.. *täh*
anqqis, on se nopeampi, mutta valitettavan usein palvelinta ei löydy tai tulee ActiveX errori (createobject).
Tälläistä on aika usein:
Pinging klubitus.org [213.171.193.66] with 32 bytes of data:
Reply from 62.6.198.37: Destination net unreachable.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Ping statistics for 213.171.193.66:
Packets: Sent = 4, Received = 1, Lost = 3 (75% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 0ms, Maximum = 0ms, Average = 0ms
onko asetuksissa kaikki oikein? kaikki activext on asennettu? kokeile päivittää ODBC: msado 2.7 (mdac_typ.exe, ver 2.7)
Tää on mulla ainakin ollu tähän asti stabiliimpi kuin se edellinen tosin on tässäkin välillä noita erroreja mut ne voi nyt johtuu munkin koneesta..
aamun oli palvelin alhaalla palveluntarjoajan kaistantarjoajan viasta johtuen.. ja kone siis ei mitenkään mun hallussa, ainoastaan omaan 200mb levytilaa ja rajattoman määrän kaistaa..
Mulla ei oo ainakaan ollut mitään ongelmia,vähemmin jäkittäny ku entinen*hymy*
Mutta toisaalta,en mä tääl niin paljoo kyl ookkaa ku "vanhat"konkarit*vink*
Täytyy kyl sanoa et on nää sivut nyt toiminu paljo nopeammin mikä on hyvä asia... Mut mul ainakin toi zhätti temppuilee entistä enemmän... en sitte ole aivan vamra et johtuuko se omast koenest tai jostain muusta... *miettii*... windows 98...=)
Veikkaampa et olispa sit minkälainen tahansa palvelin jolla tää olis ja olis miten hyvä koodi tahansa näissä sivuissa nii aina jollakin olis jonkun näkösii ongelmii varmasti...*hymy* Se nyt vaa on nii...
no nyt näyttää erittäin hyvältä anqqis! Ei tule virheilmoituksia missään ja sivu toimii nopeasti!
Juu jopa mun vanha kehäraakkimasiina pelittää nopeemmin nyt ku ennen...heh klubitus.org=klubiorgiat;))hihih*vink*
..mun mielestä tää toimii aivan samalla tavalla kuin ennenkin. en siis ole eroja edes huomannut
eli hyvältä näyttää.. hyvä hyvä. ehkäpä siis siirryn lopullisesti tähän ja lopetan anqqa.comin alla olevan version (tietty domainin pidän ;). vielä pitää fixaa meiliosuus, eli tällä hetkellä palaute, salasanan lähetys ja newsletteri ei toimi, mutta sei oo iso homma :)
Onhan toi totta, että vaikka nää olis kuinka hyvin tehty niin aian löytyy jostain jotain vikaa... mikään laite, ihminen tai jokin muu olento ei ole täydellinen....
mulla ei ole ollu mitn ongelmia, eipä ainakaan huonompaa suuntaa menny
Kuhan tarpeex kauan jaksetaan kertoo anqqalle näitä virheitä mitä täältä löytyy ja kun ne hän ehtii korjata nii sitten tää kyl täydellisyyttä lähentelevä..
ainii. miksei tsätissä /whois toiminto toimi :(?
kyllä se toimii.. oli päivä pari vaihdoksen jälkeen kun ei toiminu, mutta nykyään kyllä toimii :) ei vaan enää näytä tarkempia tietoja ip-numeron perusteella..
mitäs IP numerolle tapahtui? se oli aika hyödyllinen ominaisuus nähdä toisten IP osoitteet :)
Joo sillähän teki vaikka mitä niinku esimerkiksi.. hmm... *ding*...
Jees se oikestaa o ihan hyvä et hävis sekin nii pysyy identiteetti suojissa enemmän... jos nyt niin haluaa...
ai mitä tehdä no vaikkapa lähettää kivan messenger viestin käyttäen windowsin Alerter serviceä!!
esim: net send IP_osoite_tähän Tunnel Trance 20 on julkaistu!
= käyttäjä saa kivan ilmoituslaatikon jossa lukee "Tunnel Trance 20 on julkaistu!"
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »