Vuoden 2002 juttu?

Back to musiikki O

uhups... en tajunnu ite vastata... eli siis mikä musiikkityyli on toiminu parhaiten tänä vuonna??? ittelläni ehdottomasti hardtrance. *joo**joo**joo* sellanen kevyempi ja melodisempi ja myös sit rankka kuolema meininki...

[muokattu 28.11.2002 10:03]

ehdottomasti deep house on ollut tämän vuoden kuumin juttu mulle!! Ja myös vanhat trance hitit ovat soineet tänä vuonna stereoissani

Siis kyl tää suomipoppi on ollu ihan tän vuoden juttu....*voiei*
Tai sitten ei... No en mä nyt kyl tiedä mitään erityistä, mikä olis ollu jotenkin must... tai jotain... Kyl se monipuolisuus on ollu ihan vuoden 2002 juttu

perkussiovoittoinen techouse on ollut _se_ jokin

Mun juttu on tänä vuonna ollu hard house ja hard nrg. Myös hc on alkanu kiinnostaa.*pahis*

täytyy vastata monipuolisuus... Yhtenä päivänä yhtä ja toisena päivänä toista... Kaikki riippuu millä päällä satun olemaan...
*sydän**sydän**sydän*

tän vuoden juttu on ollut hard-house ja hard-trance. nyt on yllättäen alkanut himottamaan toi house...

Tän vuoden ehdoton juttu mulle on ollu house.Jääny varmaanki toi kesäfiilistely päälle, who knows..

Junkka ja on ollut kivaa sen parissa.

Tänä vuonna meitsikälle on maistunu Hard Trance, Hard House ja Psy Trance.

lähinnä house.. sitä on niin kiva fiilistellä.. mut kyl sit jotain hard NRG meininkii kans..

hard trance.. ja sit *hävettää_myöntää* jotkut vanhat hc biisut *igor*... mut kyl tää vuos on ollu yks pompituimpia *sydän*

vokaalitrance ja hieman psy trancea
hardia on tänä vuonna ollut vähän

ehdottomasti house + sen variaatiot kivoin etuliittein varustettuna (deep & tech).

Tekno on ollut muutamassa tapahtumassa mainiosti esillä. Se.

Ja sitten ajoittain se kasariretrodiskoräyhäelektro, jota trendikkäät ulkomaanlehdet (pay attention, kids!) nimittävät electroclashiksi.

tech house ja techno oli tän vuoden suosikit..
myös loungea, easylisteningia, electroa, punkia ja breaksia oli paljon.. ok.

vokaali trance se täälläkin, viime vuonna oli vähän rankempi setti kuunneltavampaa mutta jotenkin sitä kaipaasi vähän fiilistelyä joten siinäpä se kiksu on

Psytrance, breaks, tech-house ja proge. Noista oon ottanu eniten vaikutteita tänä vuonna setteihini.

kyllä se vaaka kallistuu vieläkin kiksun puolelle... *hih**hih**hih* mut kyllähän jotain
kunnon paukettakin on kiva tamppailla hampaat irvessä...*vink**vink*

*ökkö**ökkö**ökkö*

O