Millaisia tunteita jotkut biisit tuovat teille?
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
Esimerkiksi mulle tulee aina haikea olo kun kuulee Holdenin & Thompsonin Nothing (93 return mix)...
Mietin vain et minkälaisia fiiliksiä jengille tulee jostain biiseistä
Kyllä hyvä trance kipale saa mulla aina aikaan kylmät väreet, pepun pyörimään ja mieleen hyviä muistoja*jiihaa**joo**vink* Esim. tuttu klassikko menneeltä vuosituhannelta : Christian West ja Eterna *jiihaa**hikoil*
Kylmät väreet, iho kananlihalle jne...Ja vaikeasti kontroloimattoman halun kääntää stereoista nupit kaakkoon.
Kylmiä väreitä, pakkoliikehdintää ym. kivoja tuntemuksia
Kun kuulen jostain Rasmusta tai Black Eyed Peassia tulen huonolle tuulelle ja olen valmis tappamaan
jotku pliisut vaan räjähtää niin että tuntuu tosi hyvältä.......
kesällä kunnon letkee haussi pistää hymyn kasvoille ja pepun pyörimään..*sydän*
odottelee kesää taas!!!!!
ja sit on myös sellast kaupallist musiikkii mikä saa todella vihaset tunteet aikaan!!!
kuulee jonku paskan kipaleen ja sit se kaikenlisäks jää viel hyväs tuuris päähän soimaa ni vitutus on taattu........
Jonkin asteista pakkoliikehdintää ilmenee usein (Vaarallista liikenteessä). Ainahan noista jotain muistojakin tulee mieleen...*justjoo*
[muokattu 20.3.2004 20:10]
Minun elämä ja muistot ovat niin lujaa kiinni eri laulujen sanoissa, että monet sadat biisit saavat minussa aikaan satoja eri tunnetiloja, joista osa on melko laimeita, mutta yllättävän, ehkä jopa pelottavan monet, ovat todella vahvoja tunteita...
Tunnen eri lauluista onnea, iloa, kauhua, pelkoa, itkua, raivoa, surua, pettymystä, katkeruutta ja kaikkea muutakin mitä vaan ihminen voi muistoistaan löytää.
On se musiikki mystinen elementti.
Kaikkein parhaiten tällä hetkellä minussa tunteita herättää Carbon Basedin Anger Ball (DJ Rx:n soittamana). En tiedä mikä siinä on, mutta tykkään musiikkia kuunnellessa negatiivisista fiiliksitä enemmän, kuin positiivisista. Toivottavasti en ole kasvamassa sellaiseksi*hikoil* Kyseinen kappale tuo minulle mieleen kaikki entiset reisille menneet ihmissuhteeni ja muistuttaa minua siitä, miten yksinäinen olen.
Aina kuvittelen itse olevani artisti ja soittavani biisit, joita tykkään. Minulla olisi jokaiseen musiikkivideotkin päässä valmiina*nauru*
Joskus kuulen jonkun uuden biisin joka on niin hyvä, et jään vaan tuijottamaan eteeni, kylmänväreet menee ja näen silmissäni ihan selkeen tarinan mikä kuuluu siihen kappaleeseen
Riippuu tietenki biisistä...mut aika monesta jonkun näkösiä fiilareit repii...
Orkidean Beautiful'in ku kuulin jähmetyin vaa paikalleen,silmät painu kiinni ja olin täysin sen biisin vietävänä*sydän*
Mul on tapana se et kuuntelen korvalappustereoita kun kuljeskelen kaupungilla. Kerran sattu tulemaan toi Faithlessin Insomnia biisi ja mun edessäni oli pitkä ja tyhjä katu. Mun askeleet meni biisin tahdissa ja tuntu et sykekkin teki samaa perässä. Mun katseeni oli suoraan eteenpäin ja hetken aikaa tuntu et mä leijailen tuol jossain ja kattelen mailman menoo...Tosta hetkestä lähtein biisi on ollu mun lempparini ja aina kun sen kuuleen irtaudun tästä maailmasta ja annan aikaa itselleni ja Faithlesille..
[q]CryOniC:
Riippuu tietenki biisistä...mut aika monesta jonkun näkösiä fiilareit repii...
Orkidean Beautiful'in ku kuulin jähmetyin vaa paikalleen,silmät painu kiinni ja olin täysin sen biisin vietävänä*sydän*
[/q]
*sydän* beautiful *sydän*
Mut hyvistä biiseistä tulee sisimpään niin lämmin ja hyvä olo! Hyvänolon aalto vaan kulkee kehon läpi ja valtaa mielen. Vaipuu transsiin...
[muokattu 25.3.2004 10:17]
[q]tulppaani:
Kaikkein parhaiten tällä hetkellä minussa tunteita herättää Carbon Basedin Anger Ball (DJ Rx:n soittamana). En tiedä mikä siinä on, mutta tykkään musiikkia kuunnellessa negatiivisista fiiliksitä enemmän, kuin positiivisista....
[/q]
Joo toi on kyllä vitin loistava biisi, mulla tulee kylmät väreet melodian alkaessa.. mutta näin off topiccina introa lyhentäisin kyllä reilun minuutin verran.
Mutta, asiaan.
Telexin elämäni viimeinen elämäni rakkaus OKSETTAA HYI SAATANA!! *släp* en ymmärrä kuka vitin idiootti tommosta paskaa suoltaa, ne sanat on niiin perseestä että oikeesti voisin survoo sen sanottajan lapiolla vehnäjauhoks ja lähettää raketilla aurinkoon. Kuosmasen Sakarille sama tuomio.
[muokattu 25.3.2004 11:18]
tietyt 90-luvun puolenvälin ja lopun kiksubiisit nostaa pulssin taivaisiin AINA *sydän*
siksi keräilenkin VAIN fiilisbiisejä vinyyleinä :)
[muokattu 25.3.2004 11:19]
Karvat nousee pystyyn ja kylmät väreet menee pitkin selkärankaa. Esimerkkinä vaikka Aalto - Rush (super8 vs. orkidea). Melodinen kiksu siis pääasiassa.
cherrymoon trax : in my electric house, tuo aika haikeet muistot mieleen 2 hyvist frendeist jotka kuoli (18 v.) auto-onnettomuudes pari paivaa sen jalkee q oltii kuunneltu tota biisii taysil niitten autos :(
Paul Van Dyk - Tell Me Why
\?The morning comes and the snow is falling\?
Soi ja vastaavanlainen näkymä oli aamulla kun heräsin ensimmäistä kertaa nykyisen tyttöni kotoa. Lumi leijaili hiljakseen, oli todella rauhallinen fiilis. Elävästi tulee mieleen joka kerta kun kuulen ko. kipaleen
LU & JiiHoo - Shelter, sinkun 3.raita, en muista kenen remix..
Haikeutta ja kaipuuta niin konkrettisesti ettei oo ees mahollista..
Sam & Gigi on kans onnistunu vähä vastaavassa, en vaa tiedä biisin nimeä,..kele!
St. Germain´in So Flute laittaa (näköjään) jalat liikkeesseen ja piristää mieltä!!*jiihaa*
[muokattu 25.3.2004 13:44]
Orkidean Beautiful *sydän* ...tulee mieleen bileet, joissa ystävät puhalteli saippuakuplia parvelta, kun tanssin niiden alapuolella. Tuli kyyneleet silmiin.*pihkassa*
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »