Proteus -HARD NRG IV- Cyperpunk -

Back to musiikki O

Nyt saatte hyvän syyn haukkua mut kasaan, mut mun mielestä iso osa biiseistä kuulostaa enemmän hard houselta. ? Anyway ihan helmi levy. Truely an ass kicker !!!

Että mä en täysin turpaani saa, niin sanotaan, että ekat seitsemän raitaa kuulostaa mun korvaan enemmän hard houselta mitä hard nrg:iltä. *täh* No mä en mikään musiikkialan asiantuntija ole *häh* kunhan otin asian esille

(muokattu 12.4.2002 20:51:56)

aivan kuningas levy!! *sydän* tykkään!

no se on totta...pari biisii okieesti kuulostaa hard house'ilta, mut mitä välii*heiii*
aika mahtava levy kuitenkin!!*super*

Tosiaan hyvä levy ainakin on

No kyllähän se silti hiemn kuulsotaakin mut ei se sitä haittaa etteikö se olis hyvä levy...

Proteus ei soita koskaan hard housea

(muokattu 14.4.2002 22:49:19)

Joo niinhän se on sanonut, mut ainakin Stargazers - Is There Anybody Out There ja
The Head Hunters - The Son Of The Devil Kuulostaa erehdyttävän paljon juuri Hard Houselta (Itse asiassa sitä ne ovatkin)

Anyway kyseessä on tämän hetken kuumin levy, ja onhan se kokonaisuudessaan ihan helevetin hyvää ! *iloinen**plur*

jos mulla olisi paljon valtaa niin poistaisin kaiken muun pahan lisäksi maailmasta nämä tuhannet musiikin alalajit!!
Pelkkä lajittelu house,trance,tekno jne. riittäisi mun mielestä vallan hyvin.

ja eiks noissa cdssäkin vois kuunnella kokonaisuutta ja sitä kautta sitten määrittää sen musiikki tyylin tai jotain...

@ Andy. Olen kyllä tossa pitkälti samaa mieltä.
,mut onhan näistä asioista aina kiva väitellä *hih**slurps*

Kaikkea ei voi tietenkään saada.. alalajit on ja tulee olemaan viel kauan aikaa.. välil niit kyl on aivan liikaa...

en mä ainakaan erota hard housea ja hard trancea...(tyhmä minä)...ehkä joku valistaa mua, mul taitaa olla aikamoinen sivistysaukko....*voiei**ding**häh**uuh*

niin kylhän house on hitaampi temposta, mut no joo...

musan alalajeista viis levy on aivan loistava...

*ökkö*

(muokattu 15.4.2002 22:13:05)

Who cares about alalajit??Mulle aika sama kuhanmusa tykittää!!!*ökkö*
Cyberpunk

olihan se niin että Gary D edustaa hard trance puolta ja protsku hard housea. Miten sitten NRG eroaa hard housesta, se on parempi kysymys

Vähän rupeaa karkaamaan käsistä tää.... Deejiistä on varmaan kivaa lukea täältä juttuja itsestään... ja siitä miten joku muu kertoo viisana mitä kukakin soittaa...

Sen voisin tähän kuitenkin todeta että muistaakseni city-lehden haastattelussa Proteus totesi ettei soita hard housea.

töffee, mitä se sitten soittaa NRGtä?

scobl... kysy siltä itseltään niin saat varmasti oikean vastauksen.

EI EI EI EI!!!!!*eiei* Henk. koht. olen korvia myöten täynnä proteusta......
Liika on liikaa...*hmph*

on hard nrg 4 hard housempaa kuin esimerkiksi kolmonen.
mut cyberpunk ei nyt ole muutenkaan paras mahdollinen...

[muokattu 13.8.2002 13:28]

mixed~thunder:[q]Who cares about alalajit??Mulle aika sama kuhanmusa tykittää!!![/q]

Veit sanat suustani, kele!

Juuri levyä kuuntelen ja jalka vipattaa siihen tahtiin että kyllä kohta taas olisi polkkaamaankin päästävä.

eihän peri aatteessa musiikin alatyylilajeilla yms muulla ole mitään väliä .... eikös se ole tärkrintä millasen meiningin se saa porukkaan *täh* ...anyway ... makuasioistahan voi aina kiistellä mutta onko se järkevää??... ja tämä asian ratkaseminen ois varmaan helpompaa kun kysyis herra P:ltä itseltään että mitäs musa gategoriaa tämäkin levy sitten taas edustaa... eikös joo ..

O