Absinthpurgatory 8.4.2004 @ Tampere
hiton pääsiäinen! mä luulin et nyt sais ainakin 7 pvän mittaisen loman alkoholista
[q]drS:
mä luulin et nyt sais ainakin 7 pvän mittaisen loman alkoholista 
[/q]
Hah! Ettekös ole kuulleet wanhan cansan sanontaa: Silloin on dokattava kun on absinttia tarjolla? Ihmeen peeloja olette.
Eli torstaina taasen jyrähtää. On sellaista pääsiäispassiota luvassa että suklaamunat sulaa ja mämmit menee väärään kurkkuun.
[q]Zyklonius:
On sellaista pääsiäispassiota luvassa että suklaamunat sulaa ja mämmit menee väärään kurkkuun.
[/q]
No todellakin! Etenkin siinä vaiheessa kannattaa olla varuillaan kun meitti tempasee trancet lautaselle laukkojen saattelemina*iihhih*
purg purg purg..
eiks tää ollukin mun tehtävä 
mutta on kyl aivan loistava vkl tulossa!
Ah ja pitkä perjantai tulee sit ilmeisesti kärsittyä asiaan kuuluvalla intensiteetillä.
Sopisko tähänkin nyt se vakio lause erästä hulvatonta veijari lainaten, että luvassa hulvatonta menoa ja parhaita panojuttuja*piis*
[q]NextAce:
Sopisko tähänkin nyt se vakio lause erästä hulvatonta veijari lainaten, että luvassa hulvatonta menoa ja parhaita panojuttuja*piis*
[/q]
Pelkkiä Hyviä Juttuja ja Parhaita Panojuttuja! Tällä kertaa deejiit sitten saavat luvan spiikata joka biisin sisään omakohtaisella panokokemuskertomuksellaan.
Rivo meno or no meno at all! Niin minä tämän näen!
Ylösnousemusta parhaimmillaan.
ja jos viimekertaiset saunasessiot muodostavat samanlaisen öljymäen te ootte kaikki golkatalla aamulla.
Pelkkiä Raamatullisia Yhtymäkohtia!
Kuka löytyykään ristiinnaulittuna pihamaalta? Kuka saakaan pahimmat stigmat? Kuka vierittää suuren kiven uhkapelihuoneen ovelle? Kuka nousee kuolleista?
Näihin ja moniin muihin kiperiin kysymyksiin on vastaus luvassa torstaina.
mä lupaan repiä temppelin esiripun kahtia! kysymys kuuluukin et kenen paita se on?
Ja mä lupaan että Interforumin meininki lähentelee samaa kuin Sodomassa ja Gomorrassa!
[q]drS:
mä lupaan repiä temppelin esiripun kahtia! kysymys kuuluukin et kenen paita se on?
[/q]
arvoitus ratkeaa kun keksitään kenen ruumis on sun temppeli? vai kenties keho?
Näyttää aika nihkeeltä et oisin tääl tranceilemassa*uuh* Vitin*nuha*
[q]Orfeus:
Näyttää aika nihkeeltä et oisin tääl tranceilemassa*uuh* Vitin*nuha*
[/q]
vedämme tilallesi ässän hihasta tai jätkän hervannasta
saanko esitellä dj Link
Juu kuulin jo puskaradiosta että tällänen super hero on tulossa paikkaamaan!
Mä lupaan olla kännissä!
STT halus korjata viimesintä uutista!
Känni kertoo:
Lupaan olla Linksussa
Meitti ehti ensin*jiihaa*