Absinthpurgatory 8.4.2004 @ Tampere

Back to tapahtumat O

Kiitoksia järjestäjille... Absinth kyllä kilahti päähän aika vauhdilla josta myös johtui että yläkerran rappuset olivat mulle liian suuri haaste selvitä ne ehjänä alas...

[q]Hatec:
Kiitoksia järjestäjille... Absinth kyllä kilahti päähän aika vauhdilla josta myös johtui että yläkerran rappuset olivat mulle liian suuri haaste selvitä ne ehjänä alas...
[/q]

ne rappuset oli tosissaan mission IMPOSSIBLE, eikä ainoastaa alaspäin mentäessä..
mulle suurin ongelma oli päästä ne ylös ja nyt mun sääret on tajuttoman kokosten mustelmien peitossa!

[q]anri:
---
Hatec:

---

ne rappuset oli tosissaan mission IMPOSSIBLE, eikä ainoastaa alaspäin mentäessä..
mulle suurin ongelma oli päästä ne ylös ja nyt mun sääret on tajuttoman kokosten mustelmien peitossa!
[/q]

suurin haaste nissä rappusissa on se, ettei niissä oo rappusia

[q]dsane:
---
anri:
---
Hatec:

---

---

suurin haaste nissä rappusissa on se, ettei niissä oo rappusia
[/q]

nyt tais selvitä kuka oli eniten sekaisin tuona yönä!
kai siinä ny raput oli vai oliko *täh*

Vihdoin ja viimein Vain Parhaita Panokuvia

[q]orbitch:
Santtukin näyttää oikein naatiskelevan hörpätessään vihreää taikajuomaa*slurps*
[/q]

No voiko sitä absua muka muulla tavalla juoda kuin nautiskellen?

mua jäi kyl vähän harmittamaan ettei tullu hörpättyä tuota virheätä taikajuomaa..mutta ehkä sitten seuraavalla kerralla

[q]cillah:
mua jäi kyl vähän harmittamaan ettei tullu hörpättyä tuota virheätä taikajuomaa..mutta ehkä sitten seuraavalla kerralla
[/q]
mä oon selvinny jo kaksista apsuista ilman apsinttia. tippaakaan en oo juonu!

Yhtään en absintista tykkää, mutta pitäähän sitä nyt bileittein kunniaks vähintään yks laaki raakana aina ottaa :)

[q]anri:
[/q]

ich auch
vaikka onko se nyt sitten hyvä asia (?)

[q]anri:
[/q]
Empä oo mäkään tarvinnut! Seuraavista tulee kyllä taas niin vitun ruoskintaa että*kivatsulle*

mä oon näköjään vähän maistellut

Vain Parhaita Panokuvia

[q]orbitch:
nää on kyl kuvatuinpia kemuja mitä tiedän.
[/q]
Must se on vaa hyvä, pistää harmittaa aina ku ois ollu hyvät pileet eikä missää oo yhtään kuvaa!

[q]Orfeus:
---
orbitch:
nää on kyl kuvatuinpia kemuja mitä tiedän.

---

Must se on vaa hyvä, pistää harmittaa aina ku ois ollu hyvät pileet eikä missää oo yhtään kuvaa!
[/q]

Noni.

Onko toi ^^ nyt hyvää huumoria
Mut totta on, etton kiva ku on kuvia.

[q]dsane:
Noni.

Onko toi ^^ nyt hyvää huumoria
Mut totta on, etton kiva ku on kuvia.
[/q]

[q]orbitch:
ah hah haa.. Absintti-Anton revittelee kyl muutamas kuvas aika lahjakkaasti. Kiksusormet pytyssä ja suu muikeena*nauru*
[/q]

Ai minä revittelen noissa kuvissa? Pyh, Santtu niissä irstailee! Näkisit kuinka vedossa ollaan Orfeuksen kanssa Madwave-kuvissa. En edes tiennyt että minä ja Joonas voidaan olla makuuhuoneen ulkopuolella niin eläimellisiä. Polveudutaan suoraan raivotautisista apinoista.

[q]Zyklonius:
Ai minä revittelen noissa kuvissa? Pyh, Santtu niissä irstailee! Näkisit kuinka vedossa ollaan Orfeuksen kanssa Madwave-kuvissa. En edes tiennyt että minä ja Joonas voidaan olla makuuhuoneen ulkopuolella niin eläimellisiä. Polveudutaan suoraan raivotautisista apinoista.
[/q]
No kohta on nuokin kuvat koko kansan ihmeteltävänä*vink*

[q]Orfeus:
---
Zyklonius:

---

No kohta on nuokin kuvat koko kansan ihmeteltävänä*vink*
[/q]
ohi aiheen -> mut kuka kuvas madwaveis, en mä vaan huomannu. otittekte jo kotoo kuvia? mull ei oo mitään muistikuvaa,, ainakaa hmm.. ??

Absinthpurgatory:ssa otakin kameraa onnistuin välttelemään.. tai siis taisin huonolla hetkellä kieltää kuvaamisen kuin julkkis konsanaan.. (mut ku mul oli se hiusjuttu niin piti olla diivaa..)

[q]anri:
ohi aiheen -> mut kuka kuvas madwaveis, en mä vaan huomannu. otittekte jo kotoo kuvia? mull ei oo mitään muistikuvaa,, ainakaa hmm.. ??
[/q]
Otaki siäl waveis niit kuvii räpsi! Ei mun käsittääkseni onneks sielt zyklon kolhoosist oo mitää kuvamatskuu koskaa otettukkaan?

O