Mitä puhelinvastaajastasi kuuluu?

Back to häröily O

Mulla soi täysillä Apulannan Anna mulle piiskaa Joku työnantajakin oli joskus yrittäny tavotella, mut kun musat on niin koval niin ei sielt kuulu ku PIISKAA ja muist sanoist ei kai saa edes selvää...Kaikki luulee vieläkin!!!! että en vaa kuule kun puhelin soi ja painan vahingos vihretä *iloinen**nauru*

jätä viesti äänimerkin jälkeen

En tiedä, en oo koskaan soittanut siihen...

Tämä on vastaaja..*iihhih*

Ihan vakioviesti

se ihan vakio. Jaksa vaihtaa mitään omaa.

taitaa olla mun vastaaja ainki aika hiljanen... ainaki luultavast.. mitää ei kuulu..

En ees tiiä

noi vakioviestit vituttaa. yleensä jos joku ei vaivaudu ees nauhottamaan omaa viestiä, ni tuskin ne kuuntelee niit viestejäkään.

Oma vastaaja sanoo "Jussi moi, jätä viesti"

vastaajat on yleensä todella ärsyttäviä, joten en itse käytä sellaista.

Itellä ei oo vastaajaa, mut jos ois nii laittasin tämmösen:
Ville... ...hähähäää enpäs vastannukkaa! jätä viesti vastaajaan

mulla pitäis vissiin vielä vastaa mikael forssell.. voitin joskus pepsipullosta ; )

[q]pikkuraaka:
Itellä ei oo vastaajaa, mut jos ois nii laittasin tämmösen:
Ville... ...hähähäää enpäs vastannukkaa! jätä viesti vastaajaan
[/q]

kaverilla oli aikoinaan saman tyyppinen..

"krisu.... haloo..HALOO.. ei oo vissiin kentää kun ei kuuluu..haloo.. kuuleksä..."
ja sit
..jätä viesti äänimerkin..blablabla

ainut vaan et nuoriso hogas sen kun silloin ekoissa kännyköissä sen nauhoitusääni kuului niiiin selkeesti mut sen vanhemmat meni aina täbösti

ei mitäään kun sellasia ei tueta sitä voi soittaa aina takas tai sitten uudestaan ku on jotain asiaa EI mitäään vastaaajia*joo**taputapu**hih*

ei mitään kun mun puhelin on menny rikki...
mua ei saa nykyään kuin tätä kautta kiinni tai sähköpostin tai mesen kautta.

You have tried to reach mp. I'm unavailable at the moment so please leave a message after the beep and i will get back to you..jätä viesti äänimerkin jälkeen.

Ihan operaattorin vakkariviesti....viimex pistin dj-soittimella looppaamaan yhdestä biisistä pätkän..se oli aika toimiva Vois kait kehitellä jotain taas...*juonittel*

Itelläni ei ole mitään vastaajaa, mutta kaverilla: soititte juuri matkapuhelimeen johon soititte...

Kaverilla oli yhdessä vaiheessa lankapuhelimen vastaajassa vuonna miekka ja pipo Alivaltiosihteeri radio-ohjelmasta napattu vastaajaviesti, joka meni suurinpiirtein näin:

"Haloo, onko alivaltiosihteeri paikalla?" "Valitettavasti alivaltiosihteeri on nyt hyvin kiireisellä reissulla, mutta voitte jättää hänelle viestin äänimerkin jälkeen.." TJSP..

Muisti tekee jo kepposia, mutta oli siinä muutakin humoristista...

[q]vanhus:
ei mitäään kun sellasia ei tueta sitä voi soittaa aina takas tai sitten uudestaan ku on jotain asiaa EI mitäään vastaaajia*joo**taputapu**hih*
[/q]

Samaa mieltä.

O