Taipuuko Teräs? 13.4.2006 @ Kotka

Back to tapahtumat O

Tvhous, miks tälläset pitää järjestää just 13. päivä. Muuten tulisin, mut taidanpa kuitenkin mennä kuuntelemaan Danaa lahteen.

Hyvä hyvä hyvä!!

What :D. Pääsisköhän sitä tänne...

Kai tänne pitäis tulla katsomaan sällejä ku tuo Mikkelin keikka meni vähä ohi :D

Mikkelissähän nää setit aloitettiin viimevuonna. Nyt sitten saatin kattaus vähän isommaksi. On perkele tulossa niin härskit bileet, että voi teitä jotka ette paikalle pääse*pahis*

Nonnii,pääsen näkemään Kotkankin

täytyypä sanoa et HALLE vitun LUJAH!!!

[q]Spanks, 17.3.2006 13:21:
täytyypä sanoa et HALLE vitun LUJAH!!!
[/q]

..ja Patelta liput

Mitäs hittoa? Viimeeksi tuli oltua Mikkelissä taipuuko Teräksessä. Silloin oli Neoni ja Turmion Kätilöt. Myös silloin koko kaupungissa sattui legendaarinen sähkökatkos. Ja jatkot olivat mitä parhaimmat. Toivottavasti Kotkassa sama meiniki olisi mitä viimeeksikin. Pakko olla paikanpäällä heti ensimmäisistä biiteistä alkaen.

Onkos nämä tarkoitus järjestää niin, että metalliosasto pauhaa Yellowstonen puolella ja polkat sitten Livinstonessa? Vai onko nämä yleensä olleet niin, että konemusaa- metallia- konemusaa- metallia ja niin edespäin samalla lavalla? Mietinpä tässä vain mielekkyyttä rahdata maailman paras hard dance dj paikallisen rokulauman ihmeteltäväksi joille tunnetusti ei oikein toi teknojumputus napostele. Noh, eiköhän järjestävä seura tiedä mitä se tekee.

[q]anis, 17.3.2006 13:06:
Nonnii,pääsen näkemään Kotkankin
[/q]

varo saatat yllättyä..

pakko se on nyt sit vissii tunkee tännekin..

Järjestävä organisaatio Leka Community tekee juuri sellaista mitä ei kannata tehdä! Pääasia, että homma toimii*pahis*

LOLZ hotellimahis. Nyt ainaki varmistu tuleminen

[q]domi, 21.3.2006 22:24:
[/q]
Tervetuloo vaan Kotkaan.

[q]Individual, 21.3.2006 22:25:
---
domi, 21.3.2006 22:24:

---

Tervetuloo vaan Kotkaan.
[/q]
Etkai ole väkivaltainen Ei vaan, viimeksi olin humalassa, toivottavasti tällä kerralla muisti säilyy...

Veikka lupas lähtee tänne mukaan

[q]domi, 21.3.2006 22:27:
---
Individual, 21.3.2006 22:25:
---
domi, 21.3.2006 22:24:

---

Tervetuloo vaan Kotkaan.

---

Etkai ole väkivaltainen Ei vaan, viimeksi olin humalassa, toivottavasti tällä kerralla muisti säilyy...
[/q]
"Olen kommunisti. Olen rakkautta kiireestä kantapäähän." - Agit Prop

TURMION KÄTILÖT

Huhhuh. Vaikuttaapa sen verran kovalta tapahtumalta että pakko yrittää päästä tulemaan.

Tää on varmaan kipein line-uppi Kotkassa pitkiin pitkiin aikoihin. Ja paikka on kyllä omiaan tällaisella tapahtumalle. Paikka jossa ei järjestetetä mitään ja tarkoitan ei mitään muita tapahtumia kuin hard rock/ metallibändien keikkoja ja klubitapahtumia. Todella mielenkiinnolla odotan tätä kahden maailman kohtaamista.

O