Barbie Girl (polkkaversio)

Back to biisit ja remixit O

Piti sitten tällainenkin tehdä... ;)

Joo ei oo kovin vakavasti tehty kuten varmaan jo huomasittekin.

hard trance, hc, trance

Sorry. Poistettu.

Katoha siä --> imuun

EDIT: Joo vähän menoa ja meininkiä sekaan niin kylä se siitä. Vähän on latteaks jääny.

Harmi että olet tehnyt näin sutaisten, nimittäin tästä kuulee että sä osaisit tehä tästä varmasti kunnon menevän biisin. ;)

ihan kauhee

Idea ei lainkaan huono...mutta tosiaan hutasemalla tehty. Tästä vois saada kyllä tosi hyvänkin version.

Ensi näkemältä ajatus ei taas kaikkee shittii... no parempi kuva jotenkin kummiski jäi kuin kommenteista vois odottaa...maailmaan mahtuu monta eri näkemystä!

ylinopeutta oli hieman :) tuli sellainen hyvin pitchattu vaikutelma. Muuta en viitti sanoo kun läppärin skobeista tätä luukutan :D

tee ehdottomasti viimeistellympi versio tästä! loistava idea! itelle kolahti kympillä.

ei toimi...

mä tykkään *sydän* reipastuu töissä hyvin kun tätä kuuntelee

Ei ollenkaan hassumpi... Potentiaalia kyllä vielä parempaankin versioon, mut ainakin tää alko mukavasti hymyilyttään

njaa.. oon kuullu paremman hc version tost samasest..

rob mayth oli kait....

Ei.

tjoo... polkkaversio ei ollu kuvaava nimi biisille.. happyhc versio ois ollu lähempänä ainaki nopeuden suhteen...

idea on toimiva mut täl hetkel on melko heikko esitys =D korjausta ois täl hetkel lähinnä kaikessa =D
bassosta tykkäsin =DD

aaaarghh korvat vuotaa verta tätä kuunellessa

ei jumal**ta! :--------------------D

kyllä kaikenlaista kuraa sitä eteen sattuukin. ainut hyvä puoli tässä tekeleessä oli se, että loppui yhtä ripeästi kuin alkoikin.

quick review: horrible

Ei voinu kyllä loppuun kuunnella. Niin hirveetä ränkytystä.*eiei*

Todellakin heikko esitys -> mun kohdalla roskakoriin ja syvälle.

Alkuperäisen biisin melodiat ja vokaalit ovat niin hirveitä ettei niistä voi kukaan tehdä siedettävää biisiä, eikä varsinkaan polkkaa. Jää imuttamatta.

O