B A S S H E R O E S presents Menu Music Tour 22.9.06 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

[q]Snaggo, 21.8.2006 21:35:
BH = Brösthållare = Rintaliivit ruotsiksi.
[/q]

rintaliivit

BH kuinkas sattuikaan

BH, no sehän menee hyvin yksiinsä

mut asiaan: Oioi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eli joku sit soittaa ass'n'tittiesin?

belly on söpö

dresscode: rintaliivit

[q]jaywink, 23.8.2006 10:07:
dresscode: rintaliivit
[/q]

Pelkät rintaliivit.

[q]Snaggo, 24.8.2006 11:46:
---
Pelkät rintaliivit.
[/q]

Vois olla aika huono idea ihan viihtyvyyden kannalta.

Dresscode, stupid word/code. Mä tuun lakanas

heh kysäsepä jason hooligan -terryltä että muistaako vielä saunakokemuksen suomesta... :D ei kaveri kestänyt löylyjä kauheen hyvin... ;]

jees, tänne..

Week to go, ei ees sitäkään ))) be there, be early, you dont wanna miss a thing!

Onko ennakoita myynnissä ollenkaan?¿!

[q]colin, 16.9.2006 20:37:
[/q]
Ei ole, korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta olen 99,9% varma että ei ole eikä ole ollut.
Get early ;)

[q]Jason, 16.9.2006 20:40:

Get early ;)
[/q]

Shit!! :DDDD

Tässä juuri kuuntelin atomic hooliganin ja jayn saitilta löytyvää matskua ja toivon että eksyin väärälle sivulle, tai kuulossani on vikaa. Missä on hardsteppi? :D

uh oh that's the way we like to fuck!

STOP PRESS!

Isompi tila käytössä! Valtaamme Ravintola Nousun tilan lisäksi Nosturin aulatilan! Tämä tarkoittaa enemmän ihmisiä sisään, enemmän tanssitilaa ja isompi PA.

Rok rok!

http://www.basshero.org/img/raveon.gif

[q]colin, 16.9.2006 20:37:
[/q]

Ennakoita ei valitettavasti tulla myymään eli our advice - paikalla ajoissa tulee niiin bileet

[q]Jason, 17.9.2006 13:05:
Tässä juuri kuuntelin atomic hooliganin ja jayn saitilta löytyvää matskua ja toivon että eksyin väärälle sivulle, tai kuulossani on vikaa. Missä on hardsteppi? :D
[/q]

Hee.. ei ihan hardsteppiä taida nää tyypit soittaa mut energistä settiä kyllä ja eivätköhän pistä tanssilattian tuleen

http://i100.photobucket.com/albums/m20/skillsters/InBeat_Jan0489S.jpg

[q]Jason, 17.9.2006 13:05:
[/q]

*täh*

O