Lukan biisu..
en tiiä onko tästä ollu jo puhetta mutta mitäs tykkäätte Lukan veisust? aika jännä.. :=:)
Mun mielestä ihan hyvä biisi:tuon tahdissa tanssii ja kotonakin kuuntelee,tosin kuulostaa ehkä liikaa samalta kuin "ne kaikki muutkin" tämmöset trance vedätykset.
Mun mielestä saksatrancen parempaa saundia, pieksee julkaistuista biiseistä 75% mennen tullen.
Niin kaikkihan on messissä että on olemassa Suomen DJ Luka ja maailmalla levyttävä artisti ei suomalainen nimeltään Luka....
Kummasta tässä nyt sitten puhutaankaan....
Karri K:[q]Niin kaikkihan on messissä että on olemassa Suomen DJ Luka ja maailmalla levyttävä artisti ei suomalainen nimeltään Luka....
Kummasta tässä nyt sitten puhutaankaan....[/q]
Suomen Luka on ainaskin tehnyt yhden biisin saksatrancee, ja viel ihan hyvän sellasen. En sitten tiedä kumpaa tässä alunperin tarkotetaan, mä tarkotin Suomen Lukaa.
Suomen Luka tietysti :=:) pimudj-t kunniaan! varsinki hyvännäköiset :=;) *sanoo hetero* [?] :=:)
JussiS:[q] pieksee julkaistuista biiseistä 75% mennen tullen.[/q]
...julkaistuista saksatrance biiseistä? ....joista on kuulematta 99.99%
[muokattu 13.9.2002 16:09]
like it jea:)
Timce:[q]...julkaistuista saksatrance biiseistä? ....joista on kuulematta 99.99%
[/q]
Saksatrancessa on sama viku kun britti-HH:ssa, julkaistaan niin paljon paskaa, että helmien löytäminen joukosta on melken mahdotonta.
JussiS:[q]Timce:...julkaistuista saksatrance biiseistä? ....joista on kuulematta 99.99%
Saksatrancessa on sama viku kun britti-HH:ssa, julkaistaan niin paljon paskaa, että helmien löytäminen joukosta on melken mahdotonta.[/q]
Löysit pointin.Nyt tiiät miltä meikäläisestä tuntuu