Club Melting Point 16.2.2007 @ Järvenpää

Back to tapahtumat O

Vois melkein saapua paikalle. Tampereen Prydzin ja Krisin setit ois kiva kuulla...

[q]Hartsa, 5.12.2006 00:42:
Vois melkein saapua paikalle. Tampereen Prydzin ja Krisin setit ois kiva kuulla...
[/q]

Tampereen Prydz

MÄ EN TUU AINAKAAN TÄNNE!Näähän on jotku teknopileet!*grr*
tääl on just ne TYYPIT*pahis*,jotka juottaa tälläsen landepaukun väkisin humalaan,vaikka hyvin tietää et en kestä muumi-limua vahvempaa,saati sitten mitään kaljaa!*hikoil*.

toisaalta,kyl sinne aina 1 kylähullu lande tarvitaan,joten voisin tulla katsastamaan menoa*pepsodent*

[q]skywalker, 7.12.2006 16:34:
MÄ EN TUU AINAKAAN TÄNNE!Näähän on jotku teknopileet!*grr*
tääl on just ne TYYPIT*pahis*,jotka juottaa tälläsen landepaukun väkisin humalaan,vaikka hyvin tietää et en kestä muumi-limua vahvempaa,saati sitten mitään kaljaa!*hikoil*.

toisaalta,kyl sinne aina 1 kylähullu lande tarvitaan,joten voisin tulla katsastamaan menoa*pepsodent*
[/q]Taas joku esittelee rahojaan ja esittää selvää. no mitä minä sanoin vettähän siinä vain oli*nauru*

mahtavaa taas saada kuunon meininkiä tähänki kylään*plur*....johan tätä onkin jo odotettu*jiihaa*

Oispa nää jo... *odottel*

pitäskö sitä peetua mennä kuulemaan..

[q]Wert, 5.1.2007 11:34:
pitäskö sitä peetua mennä kuulemaan..
[/q]

Todelki

Flyerit ilmoilla ja infoa päivitetty : http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=10821

Ehdottomasti kivoin flaba tähän astisista CMP-tapahtumien flaboista.

joo...flaba näyttää aikas tyylikkäältä, hyvin onnistunu toi kuva ja noi väri valinnat. Tyylikäs siis yksinkertaisesti*vink*

Joo flyer on aika *sydän* eli erittäin onnistunut mielestäni.

*JIIHAA* PULUKALLA PILLEISIIN*JIIHAA*
oli lunta tai ei...pitäähän niit perinteitä kunnioittaa (kts. edelliset pileet)*nauru*

[q]YuuricaZ, 13.1.2007 15:24:
oli lunta tai ei...pitäähän niit perinteitä kunnioittaa (kts. edelliset pileet)*nauru*
[/q]

Asiaa!! Ja narikkaan sit taas

jee tulossa ollaan ja todellakin pulukalla pilleisiin*nauru*

Jep tänne tääin saavuttava

Makee flaikku
On se kiva kun jenni on tossa kuvassa paremmassa kunnossa kun minä tulen ikinä olemaan *nyyh**pepsodent*

[q]Veivi, 13.1.2007 17:01:
---
YuuricaZ, 13.1.2007 15:24:

---

Asiaa!! Ja narikkaan sit taas
[/q]
todellakin*nauru*

kiva että flaba maistuu! hyvästä kuvasta oli mukava tehdä.

vois yrittää tällä kertaa bileisiinkin tulla!

No tännehän se on taas tultava... Onko aamu meininkiä tiedossa?

O