Vuoden 2006 the :)
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- Seuraava »
[q]SmiLE, 3.1.2007 22:02:
Oma 2006 :) on yllä ehdottomasti kesäloma joka tuli vietettyä iki-ihanan Hra Johtajan kanssa! Se oli kyllä mieleenpainuvin, tapahtumarikkain ja loistavin juttu!
[/q]
Ihan samaa mieltä! *sydän*
[q]domi, 3.1.2007 22:09:
Vaihdetaanko vielä threadin otsikoksi vaikka "Vuoden 2006 parhaat palat" tms. kuten on vuodesta 2004:kin kirjoitettu...
tjeu: http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=33101
Otsikko olisi tällöin kuvaavampi.
[/q]
Mut entä jos ne ei oo paloja, jos ne onkin ihan kokonaisia, niin mitä sit tehää?
[q]domi, 3.1.2007 22:12:
---
Jusna666, 3.1.2007 22:10:
Mut entä jos ne ei oo paloja, jos ne onkin ihan kokonaisia, niin mitä sit tehää?
---
Tuo oli esimerkki, kuten lyhenne "tms" paljastaa. Yhtähyvin otsikkona voi olla "Vuoden 2006 parhaat kokonaiset", mutta silloin otsikon taso sekä selkeys ei paljon parane. Itseasiassa huononee.
[/q]
nojoo, mut pii vaan vähän olla näsäviisas..
Vuoden 2006 parhaat hetket olis ehkä muutamat päivät loppukesästä @ enon koiravahti ja alkukesän firman neljännesvuosikatsaus + kesän lukemattomat rantsureissut.
Kesä *sydän*
ehdottomasti boris*sydän* kauhee ikävä sitä mussukkaa...
ehdottomasti KESÄ 2006: loistava työpaikka ja uskomaton ammatillinen kehittyminen (ah ne Töölön valoisat yöt...*sars*), parit hyvät bileet, kuuma sää, ihania vaatteita ja Kotkan-reissut murun luo
MIKSEI OO JO KESÄ?!?
Australian kiertue ja se et pääsin kouluu opiskelee musaa *sydän*
Kaikki isot jutut mitä oon oppinu itestäni ja elämästä, ja se henkilö kenen ansiosta olen ne oppinut. *sydän*
oma kulta *sydän*
ja meidän tyttären syntymä *sydän*
lukio ohi ja sain ajokortin/auton :)
Kesä kokonaisuudessaan :)
vuoden 2006 =):
murmeli, oma asunto, murmeli, kesä, murmeli, virka, murmeli... joko sanoin murmeli *tirsk**plur**tirsk*
Oma kulta *sydän*
ja asunto*hihu*, Turkin reissu ja haminan juhlat
Rufuksen syntymä.
Thaimaanreissu jäi kyl lämpimästi mieleen.Vuoden päästä oon kyl taas sielä Toinen oli mahtava suomen kesä *sydän*
Yksi vuoden 2006 isoimmista :) oli HUGC is Super illat! Se oli toinen koti. RIP Super Bar.
Mulla on vissiin ollut hieno vuosi, kun hetken ajattelulla sen parhaimmaksi puoleksi nousee partabalsamin osto.
[q]Avernian, 4.1.2007 09:42:
Mulla on vissiin ollut hieno vuosi, kun hetken ajattelulla sen parhaimmaksi puoleksi nousee partabalsamin osto.
[/q]
*släp**vink**tirsk*
Vaikka vuosi oli rankka ja välillä tosi paskakin..Niin loppu vuosi oli aivan mahtava..Mun ehdoton vuoden 2006 the :) on Kasper! *sydän*
Niin ja tietty se, että sain kisuni takaisin kotiin..*sydän*
Oma 2006 :) on yllä ehdottomasti kesäloma joka tuli vietettyä iki-ihanan Hra Johtajan kanssa! Se oli kyllä mieleenpainuvin, tapahtumarikkain ja loistavin juttu!
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- Seuraava »