I Love The 90's (2Unlimited -live on stage!) 19.1.2007 @ TURKU

Back to tapahtumat O

mutta miksi turku... oi miksi..

[q]2la, 9.1.2007 23:21:
---
remotion, 9.1.2007 22:57:
tämä on tärkeä kysymys. onko todellakin niin että Anita Doth ja Ray tulevat, olen hyvin skeptinen.

---

Mitä väliä SILLÄ on? Tärkeämpi kysymys: mitä 90-luvulla pistettiin päälle kun mentiin discoon? :D
[/q]

se on kaikki kaikessa.

[q]2la, 9.1.2007 23:21:
---
remotion, 9.1.2007 22:57:
tämä on tärkeä kysymys. onko todellakin niin että Anita Doth ja Ray tulevat, olen hyvin skeptinen.

---

Mitä väliä SILLÄ on? Tärkeämpi kysymys: mitä 90-luvulla pistettiin päälle kun mentiin discoon? :D
[/q]

vaatteet

lappuhaalarit ja joku magee paita, ehkä lippis!

muistakaa myös piilokalju!

valkoset levikset oli kans kovat ;)

[q]lank, 10.1.2007 00:05:
valkoset levikset oli kans kovat ;)
[/q]
Ai eiks ne enää sit oo? Entä purjehduskengät ja kansitakki? :´(

Oi jessus, 2unlimted!

Mut, hmm, K22?

[q]Dzad, 10.1.2007 00:35:
Oi jessus, 2unlimted!

Mut, hmm, K22?
[/q]
Ei tota nuoremmat voi tietää mikä on 2 unlimited! :D

[q]laite, 9.1.2007 22:36:
Setä muistaa vieläkin sen ajan kun kivekset ei ollut vielä laskeutuneet ja huuli pyöreänä ihmeteltiin 2 Unlimitedin Get Ready for This ja Twilight Zone sinkkuja. Samoihin aikoihin tuli vielä Human Resourcen Dominator, joten siitä se konemusiikki-innostus sitten lähti.

Woo-HAA!
[/q]

aim teh one änd ounli damineitör!

hitto tää on kai pakko tulla kattoo :D

edit : kakkapaska oon töis :(

[q]laite, 9.1.2007 22:36:
Setä muistaa vieläkin sen ajan kun kivekset ei ollut vielä laskeutuneet ja huuli pyöreänä ihmeteltiin 2 Unlimitedin Get Ready for This ja Twilight Zone sinkkuja. Samoihin aikoihin tuli vielä Human Resourcen Dominator, joten siitä se konemusiikki-innostus sitten lähti.

Woo-HAA!
[/q]

joo get ready oli kyl se biisi silloin joskus kun kaverilta sai sen kasetilla :) et mitä tää on.

[q]Ana-5000, 10.1.2007 00:48:
edit : kakkapaska oon töis :(
[/q]Ota lopputili!

Ainakin vuosi sitten 2U = Anita Doth. Ray ja Anita eivät tule toimeen keskenään, joten molempia ei missään nimessä (tosin ihmeitä on ennenkin tapahtunut...) keikalla nähdä. Ja jos Turku mukamas on niiiiiin kamala paikka, niin 20.1. on 2U Tampereella. Vois jopa harkita kummallekin keikalle menemistä...*aplodit*

Ei voi missata millään tätä keikkaa, kun kaverillekin just ennen Basic Elementin keikkaa heitin että "On 2 bändiä, mitkä oon aina halunnu nähdä livenä: 2 Unlimited ja Basic Element. Ne kun näkis, niin sen jälkeen vois kuolla onnellisena". Eli vois tästä alkaa väsäilee testamenttia tms...

Tosin kumpaakaan ei voi nähdä alkup. kokoonpanossa joten toivon mukaan se tuo vielä muutaman lisävuoden mulle

Discogsin mukaan 2 Unlimitedin biisien esittämisestä vastaa nykyisin pari tsiksiä -> http://www.discogs.com/artist/2+Unlimited

[q]Maailman paras Tapi, 10.1.2007 10:24:
Discogsin mukaan 2 Unlimitedin biisien esittämisestä vastaa nykyisin pari tsiksiä -> http://www.discogs.com/artist/2+Unlimited
[/q]
Eihän tää oo sit enää yhtään sama asia. Orkkisbändi kehiin tai se ei oo 2unlimited!

[q]Maailman paras Tapi, 10.1.2007 10:24:
[/q]
Eipähän ole ainakaan noi kaksi tsiksiä jotka discogsissa on mainittu, nehän lähti jo yhen albumin jälkeen menee. Semmoista oon muistaakseni kuullut että Anita (eli se alkuperäinen) olisi mukana...mutta enpä Ray:stä osaa sanoa, kuulostaa epätodennäköiseltä.

[q]laite, 10.1.2007 00:44:
Ei tota nuoremmat voi tietää mikä on 2 unlimited! :D
[/q]

Eipäs yleistetä.

oih - vain muutama yö enää! piti kaivaa vanha 2Unlimited -takkikin kellarista, heh

ainoa ketutus vain, ettei aika riitä mihinkään - ehtii soittaa ainoastaan murto-osan neljänneksen kaikista ikivihreistä! ...toisalta taas ehkäpä siinäkin on sitä yliannostusta kerrakseen

"bussikuljetuksen 2Unlimitedin keikalle Jumalan selän takaa Imatralta Turun silloiseen TimeOut -ravintolaan"
Sitäku asuu jumalan seläntakana, niin tulis kalliiks turkuun asti lähtee jotain kattoo.. turku miks? kaikki on aina siellä olishan se kiva fiilistellä vanhoja ysäri hittejä.

Purkkarit, leviksen viis-nolla-ygöset ja huppari (mielellään helmat tungettu farkkujen sisään)

Ei o ikävä niitä aikoja, heh..

[q]2la,

nam nam
[/q]

WTF, Oliko No Limit /oikeasti/ noin kova biisi ;D

O