Cosmic City - New York Calling :: proudly presents :: DENNIS FERRER (Objectivity, NYC) 2.2.2008

Back to tapahtumat O

no johan pukkaa äijää Suomeen.. mahtawaa!

I'll be here

The Man At The Moment.

Hyvää joulua Housen ystäville

kova <3
house <3
dennis <3

Jaahas Jaahas, lisätäänpä suosikkeihin jos vaikka loma-anomuksen tuollepäivälle kirjailis!

OOOOH. *sydän*

jeppisjee!!! Ferrer on kyl yks kovimmista tuottajista täl hetkellä ja oon innolla odotellu tätä, ett millon Pikku Tony tuo Denniksen Redrumiin. Nyt se sitte kävi toteen!! Vitun hianoo!!

Asiauutinen! Ferrer itse btw keikkailee aika harvoin kotiseudullaan Jerseyssä tai Nykissä, taitaa 8.12. olla tulossa hänen ainoa kotikenttäkeikkansa tänä syksynä (New Jerseyssä). Sitäkin hienompaa siis, että Ferrer saadaan stadiin ja lähdenkin laittamaan keikan suosikkeihini... nyt.

No huh huh... Nyt pyörii sukat jaloissa seuraavan pari kuukautta pelkästä odotuksesta. Erittäin loistoa!

Ei jumalauta! PAIKALLA!!

[q]Nikita, 22.11.2007 15:57:
Ei jumalauta! PAIKALLA!!
[/q]
Meikä ja!

Ferrer julkaisi joskus aikoinaan about 99-00 Largella Soul Collectives Vol 1. joka oli mulle ainakin silloin tosi kova juttu. Erehdyin ostamaan sitten Soul Collectives Vol 2.sen ja se oli niin kova pettymys etten sen jälkeen oo ollu hirveesti kiinnostunu miehen tekemisistä. Kaipa se on sitten parantanu tapansa.

Voi nenä! Big up!!! Niiiin täällä.

[q]J.Kusti, 22.11.2007 17:05:
Ferrer julkaisi joskus aikoinaan about 99-00 Largella Soul Collectives Vol 1. joka oli mulle ainakin silloin tosi kova juttu. Erehdyin ostamaan sitten Soul Collectives Vol 2.sen ja se oli niin kova pettymys etten sen jälkeen oo ollu hirveesti kiinnostunu miehen tekemisistä. Kaipa se on sitten parantanu tapansa.
[/q]

Mä taas en ollut koskaan koko ukosta kuullukaan, ennenkun kaveri lainasi keväällä hänen viimevuotisen Defected tripla-cd:nsä ja tänä vuonna ilmestyneen ensimmäisen artistialbumin (vai oliko julkaisuvuodet toisinpäin, en muista). Joka tapauksessa hyviä molemmat. Artistialbumilla on mun makuun välillä liian jazzia kamaa mutta miksaus-cd on huippu. Eli dj-settiä odotellessa

Olis kyl ihana päästä mut toi ikäraja ei oo kovin kivannäkönen että viittis jättää oman keikan soittamatta ja mennä mieluummin tonne :/

Verreri, voe viddu! Vähänkö juu juu!

kyllähän tätä spektaakkelia pitää turusta asti lähteä ihmettelemään.. toivottavasti on pöytä koreana

[q]Axel^, 10.1.2008 22:22:
kyllähän tätä spektaakkelia pitää turusta asti lähteä ihmettelemään.. toivottavasti on pöytä koreana
[/q]
Taitaa tulla sama.

Tääl ollaan eturivis kädet kohti kattoa fanittamassa! Ehdottomasti yks talven odotetuimmista artisteista.

[size=17]Cosmic City - New York Calling
:: proudly presents :: DENNIS FERRER (Objectivity, NYC)

Lauantai 2.2.2008, 22 - 04, K22,
12 / 8 before 23:00 @ Redrum

DENNIS FERRER (Objectivity, Ibadan, NYC)
Lil Tony (Future Beat Investigators)[/size]

O