SPEZIALE NEWS BLAST!!!! Secret Garden & [reiv:] proudly present OLIVER KOLETZKI (Cocoon, Berlin)

Back to tapahtumat O

Hatuttaa kyl ihan possuna etten pystynyt tulemaan, mutta olen ollut kipeänä ja tänään alkoi kvanttimekaniikan seminaari jonne ei vaan olisi riittänyt energia ellen ois nukkunut iltaa ja yötä. Oh well, such is, ei reivit onneksi yhtä miestä kaipaa ja oli kuulemma pirun kovat bileet :)

Pakko sano et illan musasaanti oli kyllä yhtä herkkua. Lineuppi oli kyl vuoden parhaimpia.
Casperilta tuli just sitä mitä odotinkin,danke schen *hymy*. Oliveri taas oli niin älytön kuningas, piti tanssilattian
hallussaan koko sen ajan ku soitti. Nessiltä oli kiva kuulla prydan uusimmat julkasut. Pitkästä aikaa ollu näin mukavaa kellarissa!

=NÄITÄLISÄÄ=

Khyllä! Aivan mahtavat kemut*joo* Taisin jopa tanssia... Kiitos!

Jep, aivan loistoa koko ilta!! Ei pystyny poistumaan jorailemasta ollenkaan *sydän*

Valokuvien mukaan mä olin täällä..Muistan jopa ehkä tanssineeni, eli kivaa taisi olla! *känni*

Loisto meininki jo alkuillasta. Kiitos kaikille*aplodit*

Paras ilta rosessa tähän mennessä. Oliver paikkas Joriksen paremmin kuin hyvin.. Olin aika liekeissä kuten varmaan huomasitte!

HUHHUH!!
Oliver totally delivered! Parhaat bileet aikoihin! En muista millon viimeks olin vastaavis fiiliksis. Välillä olin pakahtua onnesta ja hurmasta kun musiikki vaan oli niin pirun hyvää. Helvetin iso kiitos järkkäreille ja dj:lle! *sydän*

[q]Janne from TaiTe, 16.6.2008 15:12:
Olin aika liekeissä kuten varmaan huomasitte!
[/q]
Kieltämättä ei voinu olla huomaamatta!*jiihaa* Ja kiitokset haleista tanssihekumojen väleissä!*plur*

Casper sytytti heti päästyäni tanssilattialle ja väsyneeseen kroppaan tuli kuin tulikin yllättäen aivan uutta puhtia*super*. Oliver piti tanssiotteessaan erinomaisesti ja Nessi hoiti homman kotiin kiitettävästi. Onnistuneet bileet kaikin puolin. Kannatti lähteä!*hihu*

Parhaat bileet rosessa mun mielessä. Actually, paras ilta since olen muuttonut Suomeen. Kiitos järjestelijeille, DJeille ja kavereille. Jatkot menivät myös ihan hyvin.*vink**vink*

Hyvää juhannusta kaikille ja nähdään taas dancefloorilla.

...ja nyt loppu hehkutus, pärkkeles
voisko roseen rakentaa lasten leikkihuoneen vaikka narikan yhteyteen niin ei tarviis munkaan missata tälläsiä iltoja lastenhoidon takia

Juu oli kyllä heti alkuunsa hyvä meno ja hyvää saundia.. Ei lainkaan väsynyttä hengailua vaan kunnon bileet

Olihan kyl kivaa joo

*hehkutihehkuti*

O