Keskellä metsää olevat kesäbileet galluppi?

Back to häröily O

Kiinnostaa, kiinnostaa...
Metsä-bileet on just erilaisia *joo**plur*
eli joo, kekkerit pystyyn ja sieni-metsää

Santa:[q]Kiinnostaa, kiinnostaa...
Metsä-bileet on just erilaisia *joo**plur*
eli joo, kekkerit pystyyn ja sieni-metsää *vink*[/q]

Juuh, sieni-metsään... *nauraa**nauru*
Kärpäs-sieniä poskeen... njamm... *nauru**poks**slurps*

ois kyllä suorastaan vallan mainiota. henkilökohtaiset kokemukseni metsäbileistä kun rajoittuvat erääseen hämmentävään kolmituntiseen harhailuun keskellä espoon puskia etsimässä bileitä jotka oli syystä tai toisesta siirretty aivan toiselle puolen pääkaupunkiseudun pöheikköjä. reissu oli muuten kyllä perin avartava, mutta käsitystäni metsäbileistä se ei valitettavasti juuri valaissut.

sen koommin en ole tullut yritelleeksi mitään vastaavaa. säälittävää urbanismia.. jos jotain on tulevaisuudessa tarjolla niin että minäkin siitä saan tiedon niin suin päin ryntäilemme kyllä paikalle kuin pienet kerubit.
--tai menninkäiset ehkä.

Ja jos on jotain Koti Dj:tä jotka haluais tulla soittaan ilman palkkioio niin ilmoittakaa!!!!*nauraa*

[muokattu 20.4.2003 12:20]

jeh ilmoita vaan ni mukana ollaan ja kylla soittajia löytyy!!!!ei niistä pelkoo!!!

joo tollaset bileet on just siistei.. meki ollaan jotain pienii metsäpippaloit järkkäilty.. niis on tunnelmaa.. mä ainaki oon messis.. ja soittajiiki on varmaan tarjolla..

BPM:[q]joo tollaset bileet on just siistei.. meki ollaan jotain pienii metsäpippaloit järkkäilty.. niis on tunnelmaa.. mä ainaki oon messis.. ja soittajiiki on varmaan tarjolla..[/q]

Hieno homma että porukkaa on edes vähän jotka on kiinnostuneita....

Siistiä.
/me tahtoo kokeilla metsäbileitä.

Toinen siisti juttu olis järkkää bileet jossain isossa tunnelissa pressut vaan päihin ja kamat tunneliin ja agregaatti ulos pauhaamaan........ääni tunnelis olis todella kuulemisen arvoista....!!!!!!!*vink**plur**nauraa*

Eli jooo ilmotelkaahan mullekki ku näitä rupee tapahtuu*iloinen*
wanna be there*klubitus*

Mä en kyl tois paikalle ketää koti Dj:tä mutta HUIPPUTASON klubittelioita kylläkin
*ökkö*

tottakai kiinnostaa!!!!
ei oo koskaan tullu kokeiltuu metsäbileitä!!!*nauru**nauru**hih**hih**sydän*

metsään haluan mennä nyt, niin takuulla yllätyn...

Kiinnostaa suuresti joo!Kerran olen aikaisemmin tanssahdellut metsikössä ja se oli erittäin positiivinen kokemus.

[muokattu 24.4.2003 09:25]

Voi räkä! Tää vois olla jotain uskomatonta...Ei osaa ees kuvitella. Kyllä mua ainaki kiinnostais ja Tre ois mun mielestä hyvä paikka!!

Hatec:[q]Ja jos on jotain Koti Dj:tä jotka haluais tulla soittaan ilman palkkioio niin ilmoittakaa!!!!*nauraa*
[/q]

Voin tulla soittaan himmeetä metsäpsykee ilman palkkioo \o/

Ehdottomasti messissä ...... *piis**plur**piis* ---- >

Mä oon messissä*piis**pahis**piis*

Ketkä sinne skuttaan tulis veivaa lättyjä?
No oikeestaan ihan sama kuha siel tekunoo pauhattais, joo!
Suomenlinnaan tunneli bileet tai sit linnabileet sinne kustaamiekan lipulle.
Tosin sitä ei varmaa saa ilmaseks tehä...*eiei*
Ois kyl siistii joo*pahis*

Tres:[q]Hatec:Ja jos on jotain Koti Dj:tä jotka haluais tulla soittaan ilman palkkioio niin ilmoittakaa!!!!*nauraa*

Voin tulla soittaan himmeetä metsäpsykee ilman palkkioo \o/
*plur*[/q]

Hyvä homma...

Eli ollaan pienen kaveriporukan kanssa ostamassa muutamia agrigaatteja ja muuta sälää!! Soitto vehkeet löytyy jo ja hyviä metsiä kattottuna... Ja ollaan suunniteltu että jos ruvettais pitämään omia pikku pikku bileitä metsässä, keskellä ei mitään( Tampereen lähistöllä)...
Ja nyt vaan pitäis tietää että kuinka paljon porukkaa kiinnostais semmottiset bileet?
Kirjottakaa mielipiteenne ja jos on hyviä ideoita niin niitä otetaan vastaan...

Kerotkaa myös idoita paikoista missä niitä vois pitää, jos ei tampere kiinniosta?

[muokattu 20.4.2003 12:18]

O