Kolina-Produktio: Mash Up! 28.11.2008 @ Tampere
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- Seuraava »
Uu yea...sopivasti tuli uudet levytki. Eiköhä näist tuu aika menot.
Sorry katon Salkkarit eka!
vittu mä oon kännissä @ jatkot :D KIINDEEKS!?!?½
Decion: Hyvä setti! Oli kyllä tosi maistuvaa tavaraa
NO VOI KILIN KELLIT KUIN HYVÄT BILEET! Jokaikiselle soittajalle helvetin iso kiitos, koskaan ennen en oo kuullu noin maistuvaa musaa. Hakkasin nyrkillä ilmaa ku viimeistä päivää.
Decionilta tuli törkyhyvää stylee!*aplodit* Lisee tollasta!
NO VITTU TERRORCOREE VIIMOSENA. *pahis**sydän* Saipa hytkyä ja hyllyä ku epileptinen uimari!
Onneks populaa ei ollu läheskään niin paljo ku Koneradion bileis, alakerras oli jopa tosi siedettävä ilma ja tilaa tanssia! Onneks kukaan ei tullu iskuetäisyydelle missään vaihees meinaan kädet heilu sillee et varmana olis leuka lähteny... 
Jos jollaki on yksin kuva/video mis mä oon (valakoset rastat) ni ilmotelkaa mulle!
Haisen kissankuselle ja korvissa soi mut eipä vittu haittaa! 
And greetings to Portugal!
Nää oli ihan jees alottelumusaa YO-talon reggae-pippaloihin.
kiva että kelpas munki erikoistapaus hardstyle pomput
*sydän* oli tosi hieno soitella sitäkin genreä pitkästä aikaa ja itsekkäänä voin sanoa että olin kyllä aika sharpissa kunnossa
eikä johtunu viinasta ei!! :D:D:D:
oliks mä täällä
[q]Substanced, 29.11.2008 11:22:
oliks mä täällä
[/q]
Olit 
Oli kyl kiva ilta, meinas vaan väsy sit loppuviimeks yllättää. Rujo pisti kyl pirun kovaa settiä myös se mitä Zuts... anteeks, Unknown Terrorist
pisti, uppos kans vitun hyvin, harmi että rupes oleen jo siinä vaiheessa korvat ja pää niin puut että ei jaksanu enää jäädä loppuun asti. Harmi kun Burmax peru, mut Urim kyllä paikkas helvetillisen asiallisella style setillä, ei oo hetkeen tullu kuultuan noin KOWAA LECAA 
Harmi vaan kun ei paikalla ollu sen enempää väkee, taloon olis mahtunu vaikka kuinka ja paljon lisääkin possee.
[q]xl8r, 29.11.2008 11:28:
---
Substanced, 29.11.2008 11:22:
oliks mä täällä
---
Olit 
Oli kyl kiva ilta, meinas vaan väsy sit loppuviimeks yllättää. Rujo pisti kyl pirun kovaa settiä myös se mitä Zuts... anteeks, Unknown Terrorist
pisti, uppos kans vitun hyvin, harmi että rupes oleen jo siinä vaiheessa korvat ja pää niin puut että ei jaksanu enää jäädä loppuun asti. Harmi kun Burmax peru, mut Urim kyllä paikkas helvetillisen asiallisella style setillä, ei oo hetkeen tullu kuultuan noin KOWAA LECAA 
Harmi vaan kun ei paikalla ollu sen enempää väkee, taloon olis mahtunu vaikka kuinka ja paljon lisääkin possee.
[/q]
*igor**uros**stop**senkin**toktok**hikoil*
[q]Decion, 29.11.2008 11:15:
kiva että kelpas munki erikoistapaus hardstyle pomput
*sydän* oli tosi hieno soitella sitäkin genreä pitkästä aikaa ja itsekkäänä voin sanoa että olin kyllä aika sharpissa kunnossa
eikä johtunu viinasta ei!! :D:D:D:
[/q]
Äijän settiä oli kyllä ilo katsoa / kuunnella! Ihan mahtavasti vedit!
Oli pakko lukee vähän miten kaikki oli menny ja käännellä vähän veistä haavassa
[q]xl8r, 29.11.2008 11:28:
---
Substanced, 29.11.2008 11:22:
oliks mä täällä
---
Olit 
[/q]se on hyvä että maistu*pepsodent*kokonaisuudessaan ilta oli aivan mahtava... muutama takaisku ei haitannut enaan kun sai musiikin soimaan ja olutta alle.KIITOS kaikille jotka saapu paikalle sekä soittajille ja kolina posselle. nähdään jatkossakin*vink*
Kolis hyvin! Aika raakaa paahtoa tuli 
Helmikuussa sit lisää hc:ta, breakcoree yms. samassa mestassa:
http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=15753 *pahis**piis*
[q]Zutsuu, 29.11.2008 14:53:
Kolis hyvin! Aika raakaa paahtoa tuli 
Helmikuussa sit lisää hc:ta, breakcoree yms. samassa mestassa:
http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=15753 *pahis**piis*
[/q]mainostukset muualle tuomas setä*pier**igor*
Mie halluun kuvvii ja videoit. :C
siis jumanpliude ku oli kovaa settiä!
Sasha F: just tulin paikanpäälle ku alotti ja oli niin törkeen kovaa! nosti heti bile fiiliksen kattoon :P
Urim: hardstyle uppos kyllä ^_^ me likes
rujonic: illan kuningas :P aivan järjetöntä menoo.. harmi että joutu poistuun kesken setin kyydin takia :/
Mahtavat bileet kiitos ja kumarrus :)
[q]Aztee, 29.11.2008 18:08:
siis jumanpliude ku oli kovaa settiä!
Sasha F: just tulin paikanpäälle ku alotti ja oli niin törkeen kovaa! nosti heti bile fiiliksen kattoon :P
Urim: hardstyle uppos kyllä ^_^ me likes
rujonic: illan kuningas :P aivan järjetöntä menoo.. harmi että joutu poistuun kesken setin kyydin takia :/
Mahtavat bileet kiitos ja kumarrus :)
[/q]mikäs vitun kuningas mä olen*nauru**uros**reps*mut mukava jos setti maistu*vink*
jokseenkin tällättiiisiii biiseja tuli soitettua (mitä nyt muistaa):
Synapse - Nifty Tick
E-Noid - Shrinking Balls
Art Of Fighters - Sinapse (Ophidian Remix)
Waily And Pagan Vs Nomic - Vicious Circle
Meccano Twins - Inner Side
Tommyknocker - Hurricane
Stormtrooper - Nothing I Can Handle
Ophidian And Ruffneck - So Many Sacrifices
Lady Dana - Ladies First
Abandoned Soul - Poem Of The Acts Men
Dave Dope - You Know Who I Am
Art Of Fighters And Tommyknocker - Sometimes
3 Steps Ahead - Money In My Pocket
jeaah, tosi jees meininkiii oli sit loppupeleis kun aloin iltaa kelaamaan :D tuli näytettyy sit lopus kui nopeeta pystyy juomaan rahansa mut oli tod hauskaa :D tuli tosi paljon kehuja setistä ja siitä johtuen tuli itelle tosi hyvä fiilis kiitos vaan yleisölle palautteesta ja tulemisesta meininkeihin o/ o/ seuraavia odotellessa vaan *plur**aplodit**aplodit*
Videoita saattaa löytyä ystäväni kameralta mutta täytyypä yrittää saada kiinni mies ja kamerast ulos koneelle ;)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- Seuraava »