Fabric 42 _Âme

Back to musiikki O

Tulipa ostettua tommonen kompilaatio. About puolessa välissä menossa, pirun kovaa vääntöö.
Alku Âmemaisen diippiä ja pikkuhiljaa kehittyy ja nousee. Tiukkaa basslinea.

Onko ketään muu kuunnellu?

Minä, minä!

Toissa viikolla(kohan) kävin sen heräteostamassa. Oon tosin niin nyyppä vielä tän genren suhteen, että en osaa sen syvällisemmin analysoida, ku sanoa että tykkään! Ja että Modmodblubblub on varmaan mahtavin biisin nimi minkä oon ikinä tavannu.

Suuresti toivon pääseväni Âmea kuuntelemaan sitten kaheskymmenesmikäsenytoli päivä Redrumiin.

[q]yertle, 12.11.2008 20:46:
Suuresti toivon pääseväni Âmea kuuntelemaan sitten kaheskymmenesmikäsenytoli päivä Redrumiin.
[/q]
29 taitaa olla

[q]kupo, 12.11.2008 20:48:
---
yertle, 12.11.2008 20:46:

---

29 taitaa olla
[/q]

Niinpä tais. Täytyy vielä kaveri värvätä mukaan, oon niin huono yksikseni lähtemään :S

kyllähän tänne pitäisi vääntäytyä paikalle.. ja melkein heti perään olisi Monika Kruse!
Ja tosiaan Âme soitti ainakin flowssa pirun hyvää settiä!

[q]kupo, 12.11.2008 20:53:
kyllähän tänne pitäisi vääntäytyä paikalle.. ja melkein heti perään olisi Monika Kruse!
Ja tosiaan Âme soitti ainakin flowssa pirun hyvää settiä!
[/q]

No eikai se nyt tänä vuonna siellä ollu? Mä oon onnistunu elämään niin jossain muualla tän kuluneen vuoden, oon missannu melkeenpä kaiken!

No olihan tuo levy ihan ok, mutta kerran kuulleena jäi mieleen ettei miksaus kehittynyt oikein mihinkään puolen välin jälkeen. Suosittelen kuuntelemaan Mixing-levyn ja Essential Mixin vuodelta 2006. Ja livenä kannattaa käydä ehdottomasti kuuntelemassa.

[q]yertle, 12.11.2008 20:57:
No eikai se nyt tänä vuonna siellä ollu? Mä oon onnistunu elämään niin jossain muualla tän kuluneen vuoden, oon missannu melkeenpä kaiken!
[/q]
Juurikin tänä vuonna

O