DJ Swoosh - FINRG 512 Mix

Back to miksaukset ja setit O

http://media.finrg.com/music/512_CD250x250.png

This mix is dedicated 512 - FINRG 5th anniversary event, Five Years of Finnish Freeform. The biggest hard dance event of year took place in Helsinki 5th December 2008 on the eve of Finland Independence Day. It was truly outrageous spirit of happening after performing ending slot in the event with JNKS and J7. It was an honour to share the stage with you and to be a part of something so special. It was definitely one of the highlights of my career. I would like to thank artists and all those people who were at the event, especially all those foreign ravers who travelled across Europe just for this event. I tried to capture the good vibes and the amazing atmosphere of the event in my mix. There are massive selection of upcoming Hybridize releases included, I am really proud to represent these new producers and pushing their music forward.
freeform, hard trance

tracklist:

lisätiedot - kuuntele

KYLLA! rok rok ! toimii! ei mulla muuta :)

Ihan mojova annos hardtrancea, energiaa riittää! *tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*

Onko mahdollista saada tracklistiä kehiin jotta voisi seurata noita tulevia hybridizen julkaisuja? Muutama kiinnostava oli joukossa..

Jumalauta mitä biisejä!!! tracklistiä kehiin ja äkkiä saatana!

Hmm, itseä ei oikein lämmittänyt, vauhtia ja vaaratilanteita kyllä tuntui riittävän, mutta tunnelma jäi omalta osaltani hieman vaisuksi ja laimeaksi.

jep joo.. tiukka setti

vähän samoilla linjoilla xl8r:n kanssa, biisit oli sinäänsä ihan loistavan hyviä mutta ei kuitenkaan siten että ne olis mieleen erityisesti painunu, ehkä mä oon sitte vielä vähän hardimman ystävä..
Muuten miksaus oli ihan loistokamaa, niinku saattoi odottaakkin :)

Ihan uskomatonta matskua taas. Oot löytäny just sen sopivan polun mainstream-Tehnikalismin ulkopuolelta, mutta kuitenkin sopiva uplift-meininki säilyy. Kestokuunteluun!

latinkiin*joo*

Tää oli mulle ihan uutta todella positiivisella tavalla alku toi mieleen Greg Brookmanin ja Kevin Energy tyyliset hardtrancet mieleen ja meno vaan tuntu paranevan loppua kohti. Kyl tän kuunteli ilolla alusta loppuun yhdellä soitolla.

tracklistiä kaipailen ! tai no älä anna ni säästyy rahaa taas, trackariin uppoo liialti muutenki hynää :|

tracklistiä ei ilmeisesti ole tulossa? harmi sillä olis mielenkiinnolla katellu monta biisiä tampereen pojilta on settiin saatu/lykätty! :(

[q]holocaust, 12.1.2009 19:27:
tracklistiä ei ilmeisesti ole tulossa? harmi sillä olis mielenkiinnolla katellu monta biisiä tampereen pojilta on settiin saatu/lykätty! :(
[/q]

kyllä se jossain jo mun mielestä oli, oisko ollu mein saitilla, kipaseppa sieltä

[q]DJ Rx, 12.1.2009 21:25:

kyllä se jossain jo mun mielestä oli, oisko ollu mein saitilla, kipaseppa sieltä
[/q]

ei muuten ole

nii

[q]Phyton, 15.1.2009 09:27:
---
DJ Rx, 12.1.2009 21:25:

---

ei muuten ole
[/q]

no tepalle privaa sitte, ei toi tracklisti mikään valtion salaisuus ole :)

no tepalle privaa sitte, ei toi tracklisti mikään valtion salaisuus ole :)

-----

tässä voi olla kyllä salaliittoteoria takana, alkaa vähän tuntua siltä..

Kun biisi laitettu linjoille niin samalla se tracklistiki siihe perkele! :( ettei tarvi alkaa metsästään niitä jostain muualta.

nii! perkele!

Tracklist on kyl ton "lisätiedot" nappulan alla, mut ei topic puolella...
WTF?!

1. Grimsoul - UG
2. Pero - Obsession
3. ? - Wasteland (Rob.O.T.T. Bootleg remix)
4. Wid & Ben - Absolution (Emilio 2008 Remix)
5. Iridium - Rebirth
6. Wrecked Machines Vs Pixel - Weekend (Eskimo Vs CPU Rmx)
7. Tronical x feat Nathan D - Too Many Notes (Emilio Remix)
8. Rob.O.T.T. - Revolution
9. Cyrez & Grimsoul - Cluster Bomb
10. Phyton vs Grimsoul - Empty eyes
11. Rob.O.T.T. - Cafe Del Mar (Bootleg A)
12. Substanced - Geneva
13. Orbit1 - H2SO4
14. CLSM & Leah Symons - Move On (Jon Doe Remix)

O