Depeche Mode Helsinki Hartwall Areena 02.02.2010
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »
wau!
NAM!
Temppu
Pakko se on...
Damn, ulkomailla. Onneks näin viimeks.
oi oi oi oi oi oi oi oi *sydän**sydän**sydän**sydän*
Fuck yeah Uusin levy tuntuu olevan aika kökkö, mutta varmaankin vanhaa kamaa tulee ihan tarpeeksi...ja pirun hyvä keikka oli Exciter-kiertueellakin
Onko tietoa milloin tulee liput myyntiin?
Jeesh! Rukoukseen on vastattu! ;)
Liput Myynnissä 24.8.2009 klo 9:00 59 / 54
*sydän*
taalla \o/
liput tulee myyntiin 24.8.
*sydän*
Vaikka uusin levy ei nyt ihan kokonaan iskenyt muhun,
niin eiköhän tänne ole kuitenkin lähdettävä.
Dave Gahan on vain niin jumalainen mies.
Tuleekin muuten mun laskujen mukaan jo neljäs kerta kun näkee kyseisen orkesterin... Kattelin joskus alkuviikosta Devotional DVD:tä ja oipa kun bändin olis sillä kiertueella päässyt todistamaan. Oli se Gahan melkoisen karismaattinen smack-head.
Oijoi. Aijai.
Tänne!
Jaahas, no munilleen meni taas tämäkin lipunostoyritys Jos jollakin on "ylimääräinen" kenttälippu niin ostan extrahinnalla, muutoin siirryn kai sitten huutonetin trokareiden asiakkaaksi syksymmällä...
Liput plakkarissa!..ja KENTÄLLE :))
Liput hankittu. Stockalla myyjämimmi väitti kenttäpaikkojen jo loppuneen (olin 5. jonossa) mutta ostettuani ilmeni ettei hän vain ollut osannut ottaa niitä esille... Tuskin tuo kuitenkaan elämystä pahenna. :)
[q]Kuisma, 24.8.2009 10:03:
Liput hankittu. Stockalla myyjämimmi väitti kenttäpaikkojen jo loppuneen (olin 5. jonossa) mutta ostettuani ilmeni ettei hän vain ollut osannut ottaa niitä esille... Tuskin tuo kuitenkaan elämystä pahenna. :)
[/q]
samaa väitti mulle kans.mut liput irtos lavan sivusta..toivottavasti edes jotain näkee
No nyt tuli huuto.net-trokarilta hommattu kenttälippu postissa, joten tännepä sitten helmikuussa
Depeche Mode esiintyy helmikuussa Helsingissä
Depeche Mode esiintyy Helsingin Hartwall Areenalla 2. helmikuuta 2010.
Yhtye julkaisi järjestyksessä 12. albuminsa Sounds Of The Universe huhtikuussa ja saapuu nyt kiertueellaan myös Suomeen.Liput Myynnissä 24.8.2009 klo 9:00 59 / 54
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »