Kallen levylaukku perjantaisin @ YleX
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »
tee Kalle kulttuuriteko: hommaa grand ol' man Jokelta semmonen oldschool miksaus, mitä raadiusta tuli 90-luvun alussa! hot TIPP!!!!!! :)
Kyllähän se käy jos Jokke vaan sellasen tekee. Muistelen et joskus taisin tollasta kinuta, mutta en sitä saanut. Ehkäpä saadaan nyt yleisön painostuksella Jokke tekemään sellainen... :)
Niin ja siis jos noita toiveita tosiaan on niin voi niitä tähän threadiin tiputtaa kanssa, ei toi maili ainoa tapa ole.
Kyllähän se käy jos Jokke vaan sellasen tekee. Muistelen et joskus taisin tollasta kinuta, mutta en sitä saanut. Ehkäpä saadaan nyt yleisön painostuksella Jokke tekemään sellainen... :)
Niin ja siis jos noita toiveita tosiaan on niin voi niitä tähän threadiin tiputtaa kanssa, ei toi maili ainoa tapa ole.
Joo, kannatetaan :). Enpä oo kuullu Joken yhtään miksausta ikinä.
Ei kyllä mulla oo hajuakaan mitä Jokke noin niiku yleensä soittaa.
Varmaan jotain rankempaa, kun Streetissä kerran oma Polkka-osasto
on :)
Sit pari biisi toivetta:
Ethnics - The La Luna
Jens Lissat - Energy Flow
:D
joo ethnicsin la lunaa en oo kyl kuullu _aikoihin_ :eek:
joo ethnicsin la lunaa en oo kyl kuullu _aikoihin_ :eek:
Jeps, sehän julkastiin uudelleen vähän aika sit :)
..kuten varmaan tiesitkin sen.
Jeps, sehän julkastiin uudelleen vähän aika sit :)
..kuten varmaan tiesitkin sen.
no mut originaalihan on se juttu :heart:
Enpä oo kuullu Joken yhtään miksausta ikinä.
Varmaan jotain rankempaa, kun Streetissä kerran oma Polkka-osasto
No niin just. Loistavasti päätelty!
Jotain vanhempaa housea, tranceä haluis kuulla! :)
Pari toivetta:
Serious Danger: Deeper (..tai jotain muuta vanhempaa speedgaragea)
Westbam vs Red Jerry: Wizards Of The Sonic
Armin Van Buuren: Blue Fear
Joo, wizards of sonicia kyllä! :happyroll:
..mulla oli toi jollain levyllä vaan nimellä Westbam - Wizard of The Sonic..
vissiin kait.. täytyy kattoo
jotain Marushan materiaalia kanssa vois toivoo,
It Takes Me Away, Deep tai Over The Rainbow..+ Dune - Are You Ready to Fly..
..mulla oli toi jollain levyllä vaan nimellä Westbam - Wizard of The Sonic..
vissiin kait.. täytyy kattoo
Joo, eli toi on se alkuperäinen. Toi Westbam vs Red Jerry versio on semmonen speedgarage-remake..Originaali kyllä sopis tohon ravemixaukseen.
En tiedä miten sopii ohjelman linjaan, mutta Hardflooria tai vanhaa acidia kuulisi mielellään. Members of Mayday -tuotoksetkin kelpaa.
Joo, eli toi on se alkuperäinen. Toi Westbam vs Red Jerry versio on semmonen speedgarage-remake..Originaali kyllä sopis tohon ravemixaukseen.
Joo, orginaalia sit vaan kehiin.. eikä mitään remakeja.
Varmaan jotain rankempaa,kun Streetissä kerran oma Polkka-osasto
Eli tämän perusteella voidaan myös siis olettaa että jokke soittaa räppiä, koska Street beatissa on myös räppi-osasto.....
:)
Varmaan jotain rankempaa,kun Streetissä kerran oma Polkka-osasto
Eli tämän perusteella voidaan myös siis olettaa että jokke soittaa räppiä, koska Street beatissa on myös räppi-osasto.....
:)
No ei oikein voi. Siinä ei ole mitään erikoista. Räppi-osasto varmaan löytyy monesta muustakin levykaupasta. Polkka-osastoa ei sen sijaan löydy. :)
En tiedä miten sopii ohjelman linjaan, mutta Hardflooria tai vanhaa acidia kuulisi mielellään.
Kannatetaan! Hardflooria! Vaikka vähän vanhempia biisejä.. Mitenkäs Kalle noi muut perjantai-illat? Voisit joku kerta pitää toive-speciaalin, vanhemmista house/trance/proge biiseistä? :)
Johan alkaa toiveita tulla. Katotaan mitä kaikkea ehditään tässä neljässä viikossa löytää tuolta omasta laukusta. :)
Noita Westbam ja Marusha toiveitakin tossa on ja tän iltaisessa ravenurkassa kuullaan just mm. Westbamia ja Marushaakin Prodigyn sun muun rinnalla. Ei tainnu olla vaan ihan noi kappaleet mitä kyselitte. Mutta asia ehditään varmaan korjata tässä muutaman viikon aikana. Sit noista toiveista sen verran että tässä perjantai-illassa on tarkoitus pysyä hieman populaarimmalla puolella kun Tiistain tanssi-illassa, että en taida vanhaa acidiä soitella sori.
Kuitenkin jatkakaa toiveiden jättämistä, niitä on mukava toteutella kunhan vaan levyt on löydettävissä.
Ja se ratio auki sit tänään klo 21, kemuthan jatkuu siitä myöhään yöhön kun Jorillakin on Klubissa tarjolla Luomon keikkaa kaiken muun ohella.
Sit noista toiveista sen verran että tässä perjantai-illassa on tarkoitus pysyä hieman populaarimmalla puolella kun Tiistain tanssi-illassa
Et kai sentään ihan Peltsin juusto-linjalla pysy? :)
No pitäähän tuo varmaan kuunnella, ei tässä kaupungissa onneksi yö-elämää ole..hehheh.
Onkohan tuo uusinta siltä Koneiston keikalta, vaiko ihan uusi Luomon miksaus? Ei sillä, se Koneistokeikka (viime vuoden?) oli kyllä mahtava! Esim. Massive Attack-Special Cases Remixin vokaalit oli leikelty aika hienoon muotoon.. :excellent:
No mun levylaukussa ei ole ainakaan Antti Tuiskua tai Apulantaa. :) Ja toi Luomon setti on juuri viime vuoden Koneiston keikka.
Sattupas tää mukavasti.
On kivaa tavaroiden pakkailu musaa !
Ja koht vanhaa ravee :eek:
Nonniin. Kun meidän aamuhirmu Peltsi on lomalla heinäkuun niin nostettiin Peltsin levylaukku hyllylle pölyttymään neljäksi viikoksi ja mun otettiin tilalle.
Pari tuntia perjantaisin alkaen klo 21 kaivellaan uutuuksien lisäksi arkiston helmiä ja joka perjantai teen jonkin spesiaalimman puolen tunnin miksauksen jostain vanhemmasta (voi lukea myös vitsikkäämästä :) ) tarjonnasta.
Tällä viikolla puolituntinen miksaus sisältää ihania 90-luvun puolivälinen raveklassikoita.
Tämän jälkeen hipat jatkuu tavalliseen tapaan Klubin ja Solid Steelin puolella aina kahteen asti.
Jos jollain on jotain toivetta hampaankolossa niin niitäkin otetaan vastaan mielellään (kalle.miettinen @yle.fi) ja mahdollisuuksien rajoissa voidaan toteuttaa.
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »