Mikseri netistä yleisesti...
:crybaby: Mikseri on ollut koko päivän nurin kellään tietoa koska SE taas toimisi?
kannattais varmaan kysyä mikserin ylläpidolta?
irkkissä kanavalla #mikseri on ainakin jotain ylläpidon porukkaa.
kannattais varmaan kysyä mikserin ylläpidolta?
irkkissä kanavalla #mikseri on ainakin jotain ylläpidon porukkaa.
Kuulemma ollut jo nurin about 29 h.. Mä en jaksa Odottaa kaikki kyselee tuolla..
cuca niitä Coccelin Civittaejia jaksaa kuunnella? Juu pitää oottaa että ostavat sen uuden serverin.
cuca niitä Coccelin Civittaejia jaksaa kuunnella? Juu pitää oottaa että ostavat sen uuden serverin.
Kiva kiva :panic: :angry:
Kiva kiva :panic: :angry:
muutenkin yleisesti ottaen keskitasoa hitaammin latautuvat sivustot. Muuten ihan ok paikka.
"minulla-on-100-2min-kolinabiisiä-ladattavana-olen-siis-tuottaja-ja-saletisti-heruu" "
:crybaby: Mikseri on ollut koko päivän nurin kellään tietoa koska SE taas toimisi?
Katsopa Mikserin sivuille.
Katsopa Mikserin sivuille.
mikropuhe sanoo mikä mättää :D
kellään tietoa koska SE taas toimisi?
Kuhan veren alkoholipitoisuus laskee tarpeeksi, pääsee suihkuun, saa jotain
syötävää, laittaa vähän musaa, etc.. Kyllä SE siitä.
kellään tietoa koska SE taas toimisi?
Kuhan veren alkoholipitoisuus laskee tarpeeksi, pääsee suihkuun, saa jotain
syötävää, laittaa vähän musaa, etc.. Kyllä SE siitä.
kun ne saa sen uuden serverin... toivotaan. Nykynen on aivan helvetin hidas.
Ei saatana, en muista millon viimex oon nauranu näin paljon. Sattuu mahaan jo.
Hei!!
Osaax q-kaa auttaa!?!?!?!!!????
Mix Demi toim111???
mulle tuli nyt kyllä semmonen dejavu et tällästä 'keskustelua' on kyllä käyty aikasemminkin!
pärhana, toimii jo ja aika nopeasti myös.
käyttäjäprofiilissa jos ootte huomannu niin sukupuoli voi olla poika tai tyttö. Eihän ne mitään sukupuolia ole vaan nuoria mies tai naisihmisiä. Täyty sanoa kun ei kukaan huomannu.
käyttäjäprofiilissa jos ootte huomannu niin sukupuoli voi olla poika tai tyttö. Eihän ne mitään sukupuolia ole vaan nuoria mies tai naisihmisiä. Täyty sanoa kun ei kukaan huomannu.
Lainaan suoraan Mikseri.netin viestiketjustasi: niin tähän kai voisi laittaa että kiviäkin melkein kiinnostaa.
sama laittaa sukupuoleksi sitten vaikka Lehmä/Sonni . No olipa taas tikusta asiaa.
sama laittaa sukupuoleksi sitten vaikka Lehmä/Sonni . No olipa taas tikusta asiaa.
Onk tää joku Mikseri.net mirror?
Onk tää joku Mikseri.net mirror?
:D