Postaa tänne, kun oot menossa parturiin !
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
posti !
Mä voisin kans joskus! ;)
posti !
Postaa sit lopputulos tänne!!
Tai hmmm... Taitaa kuitenkin olla sitte aiheellista perustaa tänne "Postaa tänne, kun tuut parturista"-topic. :D
Tänään! _o/
:cool: Huomiselle aika...
joo ihan kohta ollaan menossa, ei tällasta reuhkaa voi pitää mukana.. ihan hirveetä.
viimeks kävin kaks kuukautta sitten ja silloin ne pilas letin ihan täysin, pisti sellasen mummopatu-tyylisen muottitukan ja hyi vittu ku itketti kotimatkalla. en suosittele ruohiksen metroasemaa vastapäätä olevaa "nuorekasta" ns parturia yhtään kenellekään.
:angry:
No MENNÄÄN sitte! tana
Mä olin eilen menossa parturiin. Sorry, että ilmoittauduin vasta nyt.
Mä olin eilen menossa parturiin. Sorry, että ilmoittauduin vasta nyt.
offtopic!! :eek:
Eihän sinne uskalla mennä tulee yleensä kuittailua siitä että pitäis käydä useemmin parturissa... ei mutta jotain tälle karvapehkolle pitäis tehdä, mutta ajanko trimmerillä sellasen sellasen karseen parimillisen lähes-skinilookin vai käynkö parturissa, nyt pitäis päättää.
tupla.
Postaus!
Ja oli muuten hukkareissu. WTC Barbers oli remontissa :angry:
Mä meen huomenna kampaajalle harjoittelemaan hääkampaustani.
kävin jo.
miten sä sitä harjottelet?
miten sä sitä harjottelet?
Istumalla hiljaa paikallani ja nojaamalla päätä kampaajani käskemään suuntaan. :D
Oli kivaa vaikkei nettiä ollutkaan käytettävissä. Kampauksesta tulee upea.
Istumalla hiljaa paikallani ja nojaamalla päätä kampaajani käskemään suuntaan. :D
kuulostaa ihan siltä kuin nauttisit viimeisistä päivistä ennen avioliittoa.. *köh*
mut on-topic: mä meen tänää ajeluttaan päätä, vois kyllä hommata sellasen masiinan himaan ni säästyis nääkin rahat tärkeempään eli tupakkaan.
mut on-topic: mä meen tänää ajeluttaan päätä, vois kyllä hommata sellasen masiinan himaan ni säästyis nääkin rahat tärkeempään eli tupakkaan.
Pahis.
Pahis.
enkä edes kertonut omistavani vihreetä pilottitakkia jonka hihassa on suomenlippu tai että maihareitteni rautakärjissä on eri rotujen punaisia puumerkkejä! I'm impressed!
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »