Postaa tänne kun oot duunissa, vaik haluisit olla muualla !

Back to yleinen keskustelu O

No, taksiautosta on vähän hankala postata mutta samat fiilikset oli tossa hetki sitten. No nyt ratkesin vetämään rommikolaa ja luukuttamaan musaa :O

Happosepin kanssa samoilla linjoilla - kun nyt olis edes sellainen työ mistä pääsisi kesken työn noinvain postailemaan.

mä postaan tänne kun oon muualla vaik haluisin olla duunissa :(

Quote by drS
mä postaan tänne kun oon muualla vaik haluisin olla duunissa :(

Nii mäki, oispa duuni :|

hoh hoh..
maanantai ja paluu arkeen :(

muutenkin tää ollu taas perusmaanantai.. töissä kauheet sähläystä heti aamusta

Nyt olis kyl sellainen hetki... Ei muuten, mutta alkaa olla nälkä. Olisin siis mieluummin syömässä kuin tässä vahtimestarin kopissa istumassa. No omapahan on vikani kun en ottanut tarpeeksi evästä mukaan... Jotain puolitoista tuntia pitäis vielä jaksaa. Onneksi sentään kahviautomaatista saa ihan passelia kaakaota... Ja tupakkia on.

kalialla vois olla..

stfu!

stefu noob täs moi

Quote by upee
stefu noob täs moi

well... stfu stefu noob!

*post*

:crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby:
:crybaby: ..... vielä 4h jäljellä :crybaby:
:crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby::crybaby:

_ :right: /

Yövuoro! Vois melkein lähtee himaan. :scared:

Alkaa olee kyl mitta tän kevään osalta aika täynnä :right: Alkas nyt uittu se kesä ja loma.

Ei kiinnosta paskaakaan istua töissä. Kai sitä pitäis pakolliset duuni tehdä ja sit karata pois. Särkee viel päätäkin PRKL

Määlyn työkaverin kanssa 8h eikä niin mitään tekemistä. Voisin ihan yhtä hyvin olla kotona (tai jossain muualla).

Mieluummin istuisin nyt kotona tms.
Ei voi ymmärtää, avauduin pari päivää sit parille kaverille mesessä siitä miten ihmiset kyselee outoja täällä.
Nyt taas: "Onko teillä patjoja myynnissä?"
Niin, eihän tämä tietenkään ole huonekaluliike joka mainostaa useasti "patjanvaihtoviikkoja".... :scared:

Parhaita on kyllä ollu:
"onko teillä mopoja myynnissä?"
"löytyykö teiltä trampoliineja?"
"minkä levynen on normaali yhdenhengen sänky, pitäis semmonen tehdä itse?"

Lomalta juuri palanneena voi kyllä todellakin myöntää, että nyt jos koskaan olisi jossain muualla kun töissä :(

aaargh... tänään on vielä erityisen tylsää neekerin..anteeks tummaihoisen hommaa. :crybaby:

_ :right: /

O