"Maarit tampereelta" pyytää miksauksia postitse
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
Noin 3kk sitten käytiin seuraavanlainen tekstiviestien vaihto:
Henkilö: "Onko sinulla uusia miksauksia, kysyy henkilö joka käy bileissä"
C: "Ei ole. Tekeillä kyllä on. Netistä löytyy kunhan on valmis, voin ilmottaa"
Henkilö: "Ei ole nettiä, pystytkö lähettämään"
C: Voin lähettää. Kukas siellä muuten on ja mistä, kun ei oma puhelin tai numerotiedustelu löydä nimeä?
Henkilö: "Oon tampereelta ja nimi on Maarit"
Pari päivää myöhemmin:
Henkilö: "Onko siulla lähettää muiden DJ:den puhelinnumeroita?"
-
Vastaavanlaisia tekstiviestejä on ilmeisesti mennyt kymmenille eri dj:lle (ainakin tässä maassa) ja osa on lähettänytkin ko. henkilölle miksauksia.
Klubituksessa tästä oli hieman enemmän. Siellä selvisi, että ko. henkilö myy noita miksauksia 5eurolla eteenpäin: http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=20049;pid=798565#798565
Ko. Henkilön oikea nimi on ilmeisesti "Mikko Nevaranta"
:laugh: :laugh: :laugh: :scared: :crybaby:
Henkilön nimi on mitä ilmeisimmin "Mikko Nevaranta".
Olis kyllä ihan nasta tietää, kuinka monelle dj:lle tämän foorumin käyttäjistä on ko viestittely lähtenyt.
Maarit laitoi mulle tekstarin. Miksausta en oo lähettänyt kun en saanut osoitetta aikoinaan. Ei inspannut pyytää sitä osotetta erikseen.
Maarit, voitko lähettää tekstarin?
Numeron saat privalla.
Kheh! Jopas on pokkaa :D
Kheh! Jopas on pokkaa :D
Tai sit se on vaan niin vitun tyhmä, ettei tajuu et tollasest jää kii interjnet aikakaudella aika nopsaan
mitäs tää ny tekee väärin? näkee suurta vaivaa myydä teidä miksauskia eteenpäin melko nimellistä korvausta vastaan. siihe ku viel puhelinlaskut ja menetetty vapaa-aika jne ... sanoisin et kaikkea muuta ku "helppoa rahaa"
mitäs tää ny tekee väärin? näkee suurta vaivaa myydä teidä miksauskia eteenpäin melko nimellistä korvausta vastaan. siihe ku viel puhelinlaskut ja menetetty vapaa-aika jne ... sanoisin et kaikkea muuta ku "helppoa rahaa"
Joo vielä kun se maksaisi tyypeille provikkaakin tekeleistään niin sitten vasta olisikin jees, eikös? :)
Joo vielä kun se maksaisi tyypeille provikkaakin tekeleistään niin sitten vasta olisikin jees, eikös? :)
Ilmaista promoahan tossa saa :P
vielä kun se maksaisi teostot niitten bändien/artistien biiseistä jotka kyseisillä miksauksilla soi....
Kuka tunnustaa?
tuli kans samat viestit eilen :D
vielä kun se maksaisi teostot niitten bändien/artistien biiseistä jotka kyseisillä miksauksilla soi....
Tuskinpa se on sen "Maaritin" homma. Eihän se oo niitä miksauksia duunannut! ;)
edit: no voi LOL kun ei tää ollutkaan freestyle. Mut jees, peukut pystyyn "Maaritille", loistomeininki \o/
Pisnesmies on pisnesmies, rahaa se tulee tekeen tolla aivan vi*tusti!!11
edit: no voi LOL kun ei tää ollutkaan freestyle.
:D
Maarit haluaa myös mun miksejä!
Mut tää jäbä oli kyl paras! :D :D :D
1. viesti: -Voitko antaa muitten dj:tten numeroita?
minä: -Kuka olet?
2. viesti: -Olen vaan semmonen kundi tampereelta, joka käy paljon bileissä!
minä: -Ja yht'äkkiä päätät lähestyä tuntemattomana
ja vielä pyytäen muiden numeroita!?
Mä vaan en ymmärrä! Onkstää piilokamera?
3. viesti: -Antaa olla.No mun nimi Mikko.Jos nyt,kerran halusit tiätää.
minä: - :D ootko tosissas että esim. ite antasit
tolla tavoin lähestyneelle kavereidesi numeron!?
Tässä välissä viesti Maaritilta: -Oletko tullu jo suomeen? Koska voit tuoda sen cd levyn keskustaan?
4. viesti: -Anna olla jo.
Vittu mikä urpo!
En mä oo mitään viestejä saanut. :sad: En oo ehkä tarpeeks hottis tai jotain.
Joku varmaan voi laittaa Maaritin osoitteen, että pystyis promoaan itteensä ja sais paljon keikkoja ja seuralaisia. :king:
Maarit haluaa myös mun miksejä!
Mut tää jäbä oli kyl paras! :D :D :D
1. viesti: -Voitko antaa muitten dj:tten numeroita?
minä: -Kuka olet?
3. viesti: -Antaa olla.No mun nimi Mikko.Jos nyt,kerran halusit tiätää.
Vittu mikä urpo!
Sehä o Raetase boek a.k.a Kasanova! Katkera ex-raumalaine! :D Siin o motiivii tarpeeks!
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »