Haluatko RMJ:hin esiintymään?

Back to musiikki O

Toyota AYGO etsii hyviä esiintyjiä RMJ 2007 -festareiden oheishappeningiin. Stagella on AYGOn DJ-auto -versio, jonka kanssa voi päästä heittämään keikkaa (itse skrätsäämään levyjä, tai laulamaan tai tanssimaan DJ:n soittaessa). Skabaan voi osallistua lähettämällä oman esiintymisvideon http://dj.aygo.fi :happyroll:

:hearts:

Voi morjes, spämmiä voi lähettää vaikka mulle suoraan sähköpostiin kiinnostaa.ihan@helvetisti.com

Eiks sulle riitä että spämmäät klubbariin, lukitaan topicit, ja samaa spämmiä heität tänne parille aluelle...?

Mä en osta nyt ikinä toyotaa MissAYGO:n ansiosta.. Muista sanoo se työnantajalles..

Quote by vl
Mä en osta nyt ikinä toyotaa MissAYGO:n ansiosta.. Muista sanoo se työnantajalles..

:)

Luulis tojotalla olevan rahaa mainostilaan muualtaki

Eiku levyjä skrätsäämää ja tanssimaa videokameran eessä.

Quote by eGrind

Kunhan vaan muistat seisoa samalla käsilläsi, syödä hampurilaista ja opetat papukaijan puhumaan klovniasu päällä...

Quote by Daniel Braun
Quote by eGrind

Kunhan vaan muistat seisoa samalla käsilläsi, syödä hampurilaista ja opetat papukaijan puhumaan klovniasu päällä...

:D

Spämmäämisestä on mainittu MissAYGO:lle jo kertaalleen. Se että mainostatte White Rabbitin verkossa ei tarkoita sitä että voitte vapaasti spämmätä foorumeilla.

O