Trancebiisi kadoksissa
Kadoksissa (esittäjä, label, vokalisti) olisi elämänkokoinen trancekappale, jota Kalle Miettinen soitti useasti Tanssi-ilta-aikoina vuosina 2003-2005.
Soundiltaan hieman vanhemman koulukunnan melodista trancea. Vokaaliosuus herkänhaikeaa positiivisessa mielessä "joikumaisuutta"
Miksattu mm. Motorcyclen As the rush comesiin...
Aivan villi veikkaus mutta oisko Cosmicman - I love you?
Kenties tämä?
hei, oon koittanu googletta, ilman tulosta(!) ja mun pää sekoo kohta jos en saa tietää mistä toi cosmicmanin ihan törkeen loistavan biisin melodia on otettu? on niin tuttuuuh...
hei, oon koittanu googletta, ilman tulosta(!) ja mun pää sekoo kohta jos en saa tietää mistä toi cosmicmanin ihan törkeen loistavan biisin melodia on otettu? on niin tuttuuuh...
The Crash - Sugared
---
---
The Crash - Sugared
jees, kiitti, made my day, miksköhän tota ei ole mainittu oikein missään? suomalainen lainaa suomalaiselta: win-win
jees, kiitti, made my day, miksköhän tota ei ole mainittu oikein missään? suomalainen lainaa suomalaiselta: win-win
Eihän tuo mikään plagiaatti ole, eikä kyseessä ole edes tarkoituksellinen lainaus. Hyvin samankaltainen melodia kylläkin on kyseessä, mutta ei tuota nyt missään tarvitse mainitakaan.
---
---
Eihän tuo mikään plagiaatti ole, eikä kyseessä ole edes tarkoituksellinen lainaus. Hyvin samankaltainen melodia kylläkin on kyseessä, mutta ei tuota nyt missään tarvitse mainitakaan.
siis en mitään plagiaattisyytöksiä todellakaan ollu heittämässä, mutta onhan toi melodia nyt ihan suoraan "otettu" tohon biisiin, kelasin vaan et ois kivaa mainosta/hatunnosto alkuperäisen tehneelle..
Onkos muuten tuota Cosmicmanin I Love You biisiä missään myynnissä? vituttaa välillä niin saatanasti tää musabisnes kun rahalla et saa ja ainoa vaihtoehto on joku discogs ja pilalle raavittu vinyyli.
Ihan näin vaan kun tekis mieli länkytellä wanhasuomikiksukännisetti ja sellaista ei tehdä ilman tätä!
Onkos muuten tuota Cosmicmanin I Love You biisiä missään myynnissä? vituttaa välillä niin saatanasti tää musabisnes kun rahalla et saa ja ainoa vaihtoehto on joku discogs ja pilalle raavittu vinyyli.
Ihan näin vaan kun tekis mieli länkytellä wanhasuomikiksukännisetti ja sellaista ei tehdä ilman tätä!
osta vaan se vinyyli kun siinä on kumminkin parempi ääni mitä digimössössä :P
Jatketaan Tunnistusta-topikissa.