MOSSO
Tämä paikka pitää kyllä tulla katsastamaan heti kun sopivaa aikaa löytyy. Kuulostaa varsin lupaavalta liikkeltä.
Ja maamantaina tuonne... Toivottasti löytyy suht helposti*vink*
tulipa jo käytyä, mutta olikin kaikki vielä aika kesken.. kivan näköisiä vaatteita kuitenkin tänne mun opintorahat/tuet sitten menee viimestään enne syksyä.
joo kävin kans lauantaina heti aamusta..
pitää sanoo että oli kivan näköisiä vaatteita ja seassa oli myös kohtuuhintaisia vaatteita...
onne ja menestystä
ja niille jotka aikoo ettiä paikkaa niin sehän on siitä daysta seuraava talo edessäpäin
jep tämä on nähtävä ASAP :)
siisti paikka ja makeita vaatteita mut liian pienii vaatteit mulle*nyyh*
Yllätyin vähän liikkeen pienuudesta, mutta ihan kivoi vaatteita oli.... Ehkä siel oli pikkusen liian kuuma, joten ei viittiny pitkäksi aikaa jäädä.
Joo... tänään viihdyin kidin luonna aika pitkään... nyt on mallinuket puettukkin...*hymy*
Mun mielestä liike on aivan ihanan kokoinen ja aukeehan se alakertakin viel... Se mikä yllätti niin oli hinnat, mä kuvittelin et siel on paaaaaaaaljon kallimpaa mut eipäs ollutkaan...*plur*
nyt mä ootan eniten niit bilekenkiä mitä sinne on tulossa....*hih*
Kiva pikku kauppa*hymy*
Ja kaupatkin tuli tehtyy tänään*heiii*
Unity(f): bilekenkiäkin tulossa mossoon? mä kierrän bileitä vieläkin korkkareissa, kun en ole löytänyt hyviä bilekenkiä. Olis ehkä aika...
dinskossa oli joskus muinoin paljon hienoja kenkiä, mutta nykyään siellä on pelkkiä pastellinvärisiä lenkkareita *täh*
Oli kyllä varsin kiva kauppa, pitää palkkapäivän jälkeen mennä vähän törsäämään =)
[q]eloK:
Minkälaista genreä levy puolelta voi odottaa? Laidasta laitaan vai miten? Ja olenko ymmärtänyt oikein että teiltä saa sitten myös vinyyliä? Vaiko?
Ja jos palvelu on edes vähän parempaa kuin nuivassa streetissä (mikä ei mielestäni paljon vaadi..) niin meitsi ainakin siirtyy ostaa levyt teiltä!
[/q]
Levypuolella tulee olemaan vinyylejä ja CD:eitä. valitettavasti toi remontti vaan on kestänyt vähän pidempään kuin suunniteltu - pistän tarkemman tiedotteen basementistä heti kun tiedetään koska kaikki on valmis.
nettisivut valmistuvat parhaimmillaan .....
Oijoi ku oli kivoja vaatteita.... odotanpa vaan et palkka tulee
levyosaston avautumista odotellessa... :)
kävin paikanpäällä ja pidin siitä mitä näin.
kävin illu flaikkuja viemässä ni mitä samalla tuli silmäiltyä niin näytti aika kivalta*joo*
iteki kävin kattelee et minkälaisii kuteit sielt löytykää... näytti iha näteilt mut toivotaa et on kans tämmöselle pygmilleki sopivii malleja
[q]Unity(f):
Joo... tänään viihdyin kidin luonna aika pitkään... nyt on mallinuket puettukkin...*hymy*
Mun mielestä liike on aivan ihanan kokoinen ja aukeehan se alakertakin viel... Se mikä yllätti niin oli hinnat, mä kuvittelin et siel on paaaaaaaaljon kallimpaa mut eipäs ollutkaan...*plur*
nyt mä ootan eniten niit bilekenkiä mitä sinne on tulossa....*hih*
[/q]
Bilekenkiä.... *iloinen**iloinen**iloinen**iloinen**iloinen**iloinen**iloinen**iloinen**iloinen**iloinen*
Koska niitä tulee? koska,koska,koska??? Dockersit sanos ittensä irti just (½vuot vanhat...prkl!!!)...pakko saada uudet.. skede tossujen kans kummallista olla bileissä...tunnen itteni niin lyhkäseksi...*nyyh*
Pitkän odotuksen (ja remppaamisen) jälkeen Mosso clothing alkaa olla siinä kunnossa, että olisi aika toivottaa ihmiset tervetulleiksi. Koko homma on enää muutamista päivistä kiinni, tarkoituksena olisi avata siinä 15. tai 16.7, riippuu miten saadaan kamat hinnoiteltua ja koodattua koneelle, Mosso records ja headgear avaa ovensa jonkun verran myöhemmin mittavan alakerran lattiaremontin takia. Jottei turhaan tarvitsisi juosta Bulevardilla, infoline toimii: 09-323 323 7
Ihmiset ovat kyselleet tilaamiani vaatemerkkejä, joten tässäpä näitä..
Löytyy hyllystä:
-Borderline (värikästä toppii, paitaa ja housuu sekä kiksukarvaa, myös hillitympää settii)
-Cognition (girlie-kamaa, piikki- sekä karvarintsikkaa)
-BlowfishUV (mustia tank-toppeja, t-paitoja ja pitkähihaisia paitoja hassuilla hologrammi- ja heijastinpainatuksilla, myös UV-rannekkeita ja kaulapantoja)
-Diesel aurinkolaseja
-Gucci aurinkolaseja
Suomalaista osaamista (tsekkaa http://www.klubitus.org/kuvasto.php?id=113):
-Akira
-Koka-In-E
-Korentoi
-Old Raven
-Skitzo
-Chicks on dicks
-Swear
-Jupiter
-Dane3001
Mainittakoon nyt vielä että tilasin jokaista vaatetta vain yhden kappaleen, joten tuskin tulee klubilla toista samanlaista vastaan.. Jos tulee mieleen joku vaatemerkki, joka mielestäsi pitäisi pitäisi löytyä alla olevasta osoitteesta, kerro ihmeessä.
Kotisivutkin avautuvat tässä piakkoin..
Hubat kesän loput, c ya!
Kidi / Mosso clothing
Bulevardi 15
00120 Helsinki
12-19
12-18
09-323 323 7
******************* EMBRACE THE DIVERSITY *******************
[muokattu 10.3.2004 13:15]