mark hamilton [i4ware Records / Spin Underground Records]
Otin vanhan alkupärisen DJ-nimeni takaisin, joka on nyt mark hamilton ja on hyväksytty ja rekisteröityä Beatportiin.
Levy-merkkini i4ware Recods on ollut jäähyllä jo vuosia mutta Spin Underground Records jatkaa nyt pommin varmaalla tulorahoituksella, joka tulee tasan joka kuukausi. Kyseessä siis muiden kuin itseni tekemän musiikin julkaisu ja asiasta konemusiikin tuotajien rahastaminen kylmästi. Olen jo julkaissut monta mussiikkiraitaa ja saanut siitä jonkin korvauksen per teos.
Lähinnä Seedj rahoittaa meitä:
https://seedj.app/label/spinundergroundrecords
Joten minä itse en ole pääsyyllinen.
Jes.. Sain levytyssopimuksen Oxytech Records:ilta Ukrainasta ja EP:n It is a Techno Time virallinen julkaisupäivä on 14.1.2022 ja tässä ennakkokuunneltvaksi koko EP DJ-miksauksen muodossa:
Ja tässä ks. lafkan SoundCloud-profiili:
Tällästä on mulla meno himassa:
https://www.instagram.com/p/CG5FfILnL4P/
Kaikki minun disaajat voivat haista vaikka mitä viitsin sanoa!
Remix artistit minun biiseille:
https://www.beatport.com/artist/chemical-dumpster/994448
https://www.beatport.com/artist/ademir/623434
https://www.beatport.com/artist/celec/556528
Ja lisää näitä tulee kuten levytyssopimuksia eri levy-merkeitlä ympäri maailaa.
SE PARHAITEN NAURAA JOKA VIMEKS NARAA!
Teidän yritykset eivät tasan tee sellaisia rahoja, että teillä olisi näihin mitä tällä videolla on edes varaa:
Ei vaineskaan, kun en tiedä. ;)
Enimmiltään kuitenkin luulen aika varmasti että kaikki dissaminen on värinkäsityksien summa. Esim. olen koodannut oman kuvagalleriasoftan niin sitä dissataan värästä paikasta, koska siellä tietekin on vain minun rumia itse tekemiä kuvia. En siis ole mikään graafikko vaan koodari ja te ette näe mitkään minun palvelimella olveia koodeja.
Kaikille minun dissaajille SOME:ssa tiedoksi, että on erittäin epäasiallista tulla jotain aukoon mun mixtape-postuksiin, että minulla ei ole naista, jne. Nämä asiat ovat minun yksityisasiota ja eivät kuluu teille ollenkaan.
Raha-asioista sen verran, että te ette ole oikeita ihmisiä keskutleen näitä mitään ja on ihan realistista tehdä 100k € / vuosi yhdellä asiakkaalla kokopäiväisessä vuoden kestävässsä projektissa tuntihintaan 50-100 € + ALV 24 %.
Myöskin te ette tiedä mistään mitään sillä tottakai jos joskus olin Eezy Osk:n kevytyrittäjä, joka käytännössä on työnantajani niin tottaksi he laskuttaa ALV:t mun puolesta, joten turha tulla väittään etten sen kautta voi laskuttaa muka ALV-veroja.
Enkä ole ottanut 40000 € pikavippiä ostaaksini kalliin kotistusion vaan nämä ovat 11-vuoden tuloni i4ware Software:n nimissä Atlassian Marketplace:ssa myyden Tuntikorttisovellusta siellä. Ja tähän summan ei ole laskettu se mitä rahoja olen tenhyt alihankinnta periaatteella myyden ohjelmointia.
Ja minulla alkaa nyt keikkaputki tästä: https://www.facebook.com/events/1184356058767693
Mutta kaikilla on Suomessa oikeus omiin mielipiteisiin ja tämä on sanavapaa maa. Mutta silti minulla on myös oikeus puolustaa vähän itseäni vaikka saatte vapaasti sanoa mitä huvittaa.
Techno DJ Mix Recorded with GoPro MAX 360:
Minun uusin DJ-miksaus nauhoitttuna GoPro MAX -videokamerallla, ja ääniraita vaihdettu nauhoittamalla se erikseen.
Dodii.. uusi BIO ja uudet kujeet:
Viimeisin keikka oli viimevuonna Toukuussa Mixeissä Tampereella Club Polynationin -bieleissä.
Nyt olen saavuttanut 100 000 € liikevaihdon omalla firmallani. Siihen meni aikaa yhdeksän vuotta. Tänä aikana olen myynyt itse koodaamiani ohjelmistoja lisensseinä yhteensä 48 000 € arvosta ja tehnyt tuntityönä koodausta 34 000 €:lla.
Esimerkiksi kerran minulle sanottiin, että kannattaa ensin miettiä, mitä ihmiset tarkoittavat väitteillään, ennen kuin tuomitsee heidät tai väittää heitä harhaisiksi. Jos joku puhuu esimerkiksi 8 000 € taloudellisista tappioista, hän ei välttämättä tarkoita yhtä isoa 8 000 € laskua, vaan saattaa viitata useisiin pieniin laskuihin, jotka on lähetetty eri asiakkaille – ja nämä asiakkaat ovat kaikki jättäneet laskut maksamatta ja menneet konkurssiin.
Jos joku taas sanoo, että "jäi neljän kuukauden palkat maksamatta", kyseessä saattaa olla opintotuella elävä opiskelija. Tällainen henkilö ei voi edes laskuttaa yli 9 400 € vuodessa ilman että KELA perii tuet takaisin, pahimmillaan korkojen kanssa. Jos useampi asiakas jättää yhteensä 8 000 € laskuja maksamatta, se kertoo lähinnä yrittäjän osaamattomuudesta tarkistaa asiakkaiden maksukyky etukäteen esimerkiksi tilaamalla tilinpäätöstiedot Asiakastieto Oy:stä. Varsinkin alle vuoden toimineisiin yrityksiin pitäisi suhtautua varovaisesti, koska niistä ei ole saatavilla vielä tilinpäätöstietoja tai muita luotettavia taloustietoja.
Kaiken kaikkiaan olen toiminut kevytyrittäjänä vuodesta 2004 lähtien. Oman toiminimen uskalsin perustaa vasta helmikuussa 2016, kun minulle oli myönnetty sairaseläke turvaksi työttömyyden varalle.
Nykyään teen freelancer-töitä laskulla. Toimintani perustuu yleensä yhteen isompaan toimeksiantoon kerrallaan: teen töitä yhdelle asiakkaalle useiden kuukausien ajan, ja sen jälkeen jään taas työttömäksi etsimään seuraavaa toimeksiantoa. Alkuaikoina, kun sairaseläkettä ei vielä ollut, oli järkevää toimia vain kevytyrittäjänä, koska varsinainen yrittäjä ei ole oikeutettu KELAn työttömyystukiin, ellei maksa riittävästi YEL-vakuutusta.
Niin je ne jotkaa inttää kokoajan että "Outlookissa on oikoluku joten Oikolue" niin minä käytän Mozila Thunderbirdiä ja Mikkin ja Softtaan en koske edes pitäkälllä tukulla. Enkä käytä Google Chromea vaan olen Firefox-puristi.Niin sekin jos olin tuolloin köyhä opiskelija vain satunnnaisilla 50-2000 € pikkuprojektiella niin voi olla ettei nyt ole olut varaa MS Office -lisenssin sen jälkeen kun yritystuloista on ostettu Adobe CS2 ja Adobe Flash CS2 ja uusi tietokone kun muut rahat on joka kk tuleva opintotuki ala 340 € kk.
Uutta miksausta taas:
Mixed with Traktor Kontrol D2 and Traktor Pro 3.9. This DJ mix contains a techno songs in stem format.
On kovempi meininki!
Tahtoo sanoa että se eka video jonka katsoin oli tylsä.
Nyt on!
T3k sen sanoi!
No nyt on.
En tiedä mitä.
Mutta sitä on!