ammattisi nyt, tulevaisuudessa, vai onko jokin ammatti mistä haaveilet?

Back to häröily O

Mä oon IT-konsultti, samassa firmassa kun Yana. Katri löysi multa jo ekat hopeanharmaat hiukset (2 kpl)...

Tällä hetkellä työskentelen atk- tukihenkilönä*pelle*

Ammatti, josta olen lähes koko ikäni haaveillut on astronautti

*ökkö*

Musta tulee isona maailman johtaja!
Nykyiseltään oon pikkuhauva yhessä teleliikenne firmassa
ja tietty opiskelen siinä ohella edelleen

Tällä hetkellä turhaakin turhempi myyntipäällikkö & tuotepäällikkö IT-alalla tälläisessä hieman isommassa yrityksessä.

Olen yrittänyt miettiä yli 10 vuotta, mitä haluan tehdä isona, mutta työ on aina työ, ja kun kyse on velvollisuuksista ja sidoksista johonkin aikoihin, tulee ongelmia.

Rantavahdin homma thaimaassa kävisi mainiosti, samoin kun luontokuvaajan ammatti savanneilla

yana4000:[q]Pan:Musta tulee arkeologi.

Indiana Jones![/q]

Juu en jaksa odottaa, että pääsen metsästämään kadonneita kultapatsaita Borneosta ja tappamaan natseja Norjan vuonoille.

tiitiditiiiii tiitidiii tiitidiidii tiii tii tii tiiiii.... *Impivaara Joonaksen theme*

tuo olin siiis minä. doh*igor*

kaaputin:[q]Musta tulee isona maailman johtaja!
Nykyiseltään oon pikkuhauva yhessä teleliikenne firmassa
ja tietty opiskelen siinä ohella edelleen[/q]

ei sust voi tulla koko maailman johtajaa, koska must tulee suur-suomen keisari. muun maailman saat toki pitää, kunhan vaan jätät tän tulevan suur-suomen mulle.

ainii meinas unohtuu mäki opiskelen

-Mönjä-

Musta kait tulee opiskelija eli miksikään en muutu..
Ja sitten kait mä vaan vaihdan aina koulua kun edellisestä loppuu tutkinto ja opintotuki.... sillä kuitenkin ihan hyvin

jep jep, mukavassa ammatissa ollaan hoitoalalla. Lääkikseen ajattelin vielä keväällä yrittää, jos vaikka jatkais koulun käyntiä....*iloinen*

Mafia:[q]mahtaa olla aika pohjaton työ tuo raamatun arkeologian tutkiminen*täh*[/q]

Ja siksi niin ihanan haastavaa!

Tietojärjestelmäsuunnittelija, kahdessa omassa firmassa
myös toimitusjohtaja - ostetaan vapaa-aikaa

Tulevaisuudessa suunnitelmien mukaan tasavallan presidentti.

*piis**uros**piis*

Kai mun pitää tunnustaa et toi edellinen olin minä

Mä oon niinky merkonomi, säämies ja "normaali" rallastelija"...... Kovasti haluaisin olla ammatiltani graafikko mut graafiselle alalle on todella vaikee päästä (ai on vai)?. Mutta yrittänyttä ei laiteta eli kevään hauissa Lahteen!!!!!

dirtyfacedkid:[q]Musta taas tulee asianajaja..[/q]
Mullakin oli monen vuoden ajan haave pyrkiä oikikseen ja valmistua juristiks. Mut se sitten lässähti siihen kun tajusin, että ei oikeasti ois pää kestäny sitä lukemista...

Mä oon kohta valmis tradenomi..ja isona musta tulee levymoguli

Mä haluan Logitechille hiirennapin testaajaksi. Yritän kokoajan saada näytettä CV:hen the napilla.
Oikeasti mä en tiedä vieläkään mikä se unelmien ammatti olisi. Tuntuu, että se vaihtuu jokapäivä. Mä en ole ikinä ollut missään muussa hyvä, kuin intissä (omasta mielestä).

[muokattu 13.11.2002 12:09]

Floristi......Biologi(David Attenboroughin assistenttina ois hienoo)....tms kivaa....nyttenkin kyllä varsin tyytyväinen*hih*

Roger Roger:[q] Mä en ole ikinä ollut missään muussa hyvä, kuin intissä (omasta mielestä).[/q]

No ei muuta kuin armeijaan töihin
Se on varma työnantaja, urakehitys ei voisi olla
selkeämpää, jne. Unelmaduuni, itseasiassa. Voiskin
harkita vielä sitä opistoupseerin uraa

it-alalla oon tällä hetkellä.. konsultin hommia pääasiassa.
kyseessä _ei_ ole lopullinen ammatinvalinta. no sen nyt sanoo kyllä toisaalta järkikin ;)
näillä näkymin ois tarkotus ruveta isona tutkijaksi/kieliteknologiksi eli puhe- ja oppimisjärjestelmät, kielen ja ajattelun suhde ym. tuntuis tällä hetkellä kiinnostavan eniten.
mut eihän sitä koskaan tiedä... joku vuos sitten olin ihan varma ja vakuuttunut että musta tulee erityisopettaja.
ans kattoo.

Mikä on ammattisi tai mikä tulee olemaan, vai haaveiletko vai jostain tietystä, mitä et voi saada?

Mä olen aina halunnut tietää mitä muut haluaa...

Mä itse haluaisin 3D-graafikoksi... Valmistun
Media-assistentiksi toukokuussa vuonna 2003....

Haluaisin myös elokuva-alalle, oon tehnyt muutamia elokuvapätkiä.... niistä on tullut ihan positiivistä palautetta, en sit tiedä sanoiko ne ihan siks positiivisiä juttuja et ne ei pahottaisi mun mieltä...

*ökkö*

O