ammattisi nyt, tulevaisuudessa, vai onko jokin ammatti mistä haaveilet?
Mä voisinkin kuvitella sut Knuutti sille alalle. Sopisi hyvin.
Musta tulee isona valmentaja. Todennäköisesti henkilöstö valmentaja.
Kunhan siis kasvan vain isoksi...
TeMpPu
Meikäläisestä tulee sairaanhoitaja
mä kuulin just et meidän yo:ssa alkaa syksyllä kehitysyhteistyön maisteriohjelma! mä haluun siihen! musta vois tulla isona 24/7 maailmanparantaja ei jaksa oottaa....
edit: enkuli ei osaa kirjottaa....
[muokattu 30.9.2003 22:01]
Mä koetan kovasti päästä psykologiaa lukemaan sitten joskus tulevaisuudessa. Ehkä musta tulee spykologi Kahtellaan ny, jos sais sen valkolakin ensin. Vuoden päästä jos hyvä säkä käy!
Pienenä ajattelin sen näin:
1. optio: Koripalloilija.
Omakohtaisina vaatimuksina vain 3m pitkäksi kasvaminen.
2. optio: Paavi.
Uskonnonkokeista satuin just saamaan kympin ja ajattelin korvata sen huonot ajatukset omilla vielä huonommilla ajatuksillani.
3. optio: Rekkamiehenpastilli.
Älkää kysykö.
Nykyisyys:
Joku graafikonperkele tai boheemitaiteilija tahtoisin kovasti olla, vaikka alalle on todennäköisesti enemmän kysyntää kun mulla aivosoluja. Pyrin EVTEKiin graafisen suunnittelun linjalle ja taideteolliseen, kunhan vaan nyt saa asiat setvittyä ja lutvittua ja livottua niin että ehdin tekemään ennakkotehtävät yhdessä sotakoirajastelaketjulesbometsäseikkailupalveluksen aikana. Mulla on visio. Kai.
Joo, määkin oon ajatellu hakemani Evtekiin, tai taideteolliseen. Pääseepähän lukemaan ittensä Medianomiksi, kun kerran assariksi pian valmistun
muutaman vuoden kuluttua kauppatieteiden maisteri on titteli.. ammattina loppujen lopuks olis kiva joku talousjohtaja tms asema mihin naisetkin helposti pääsee.. tai jos ei ihan johtaja niin esimiesasemassa kuitenkin.. sellainen mukava ura joka ei vie koko elämää
ja tonne aion vakaasti pyrkiä, että turha yrittää näitä unelmia ampua alas.. oon aika perfektionistinen luonne
pienenä halusin olla opettaja, koska niillä oli kivoja leimoja *sydän*
[muokattu 30.10.2003 20:50]
[q]misjah:
kauppista parivuotta jäljellä ja sit pitäis kyl löytää jotain alaa vastaavaa duunii.. nyt oon ollu sairaankuljettaja mut palkat on kyseisellä alalla niin huonot et toivottavasti sais tulevaisuudessa enemmän..
[/q]
hahaa. kylterikuomakos.
mää olen IT-konsultti. Pikkuhiljaa siihen hommaan alkaa kyllästyä vaikka asiailta saakin rahat nyhdettyä. Tekis mieli tehdä jotain AIVAN muuta.
kävimme kaverin kanssa sukelluskurssin Ayia Napassa. Kurssin jälkeen kouluttajamme sanoi että Lukekaa itsenne suomessa sukellusmestareiksi ja lähtekää Thaimaahan kouluttajiksi. Saan hommattua teille työpaikan sieltä. Kaverin kanssa päätimme että luemme itsemme sukellusmestareiksi ja lähdemme Thaimaahan kouluttajiksi. Ensi talvena olisi tarkoitus lähteä... *vink**vink**vink**vink*
Olen pukuompelija, työkokemusta alalta on 3.5vuotta. Opiskelin työn ohella ruokatalouden perustutkinnon. Valmistuttuani jätin työpaikan ja erikoistuin dieettikokiksi. Valmistuin viime jouluna. Nyt olen yksityisensektorin päiväkodin keskuskeittiöllä dieettikokkina ja vastaan itse ruokavalioista. Työ on haastavaa ja vastuullista, mutta ennen kaikkea tarkkuutta vaativaa... Uskon, että vähän ajan kuluttua tarvitsen taas uusia haasteita ja virikkeitä, jolloin taas katkaisen rutinoitumismahdollisuuden. Jatko-opiskelu ravitsemusalalla on mielessäni vahvasti. Ravitsemustieteellinen kiinnostaisi, mutta restonomikaan ei ole poissuljettuvaihtoehto, sillä siihenkin on vielä jatkomahdollisuus eteenpäin esim. opettajaksi =) Tulevaisuus on kuitenkin tulevaisuutta, ja nähtäväksi jää minne elämä kuljettaa ! )
Tällä hetkellä olen mainostuottaja, osa-aikainen juontaja ja radion jokapaikan höylä tai jotaa...
Haaveammatti: Äänisuunnittelija
T:Tero
Mä halusin ala-asteella insinööriks, mutta sit tulin tolkkuihini (*iloinen*) ja päätin et rupeenki nudistiksi (eiku juristiksi. Sori, cheap, ei voinnu vastustaa).
Nyt on sit neljäs vuos opintoja menossa, lempparioikeudenalat aika pitkälle selvillä ja sillee. Pää vaan hajoilee lukemiseen, joten oonkin lähdössä korpisoturiks tammikuussa. Jossei siinä latva tuuletu, niin en keksi missä.
/|/|
Ala-asteen opettajaksi ois tarkoitus valmistua*hymy*.
Plakkarissa olevat ammatit:
- Sähkövoimatekniikan mekaanikko
- Tietojenkäsittelyn perustutkinto
Työn alla tällä hetkellä:
Mikkelin Ammattikorkeakoulussa, Liiketalouden yksikössä opiskelen Tietojenkäsittelyn tradenomiksi.. suuntautumisvaihtoehtoina joku kolmesta:
- Ohjelmistotekniikka
- Informaatio- ja mediatekniikka
- Yrityksen tietohallinto
Valmistun toivottavasti joskus hamassa tulevaisuudessa
Mä olisin halunnut arkkitehdiks tai graafisekssuunnitelijaks, mut täl hetkel näyttää siltä et must tulee joku elektroniikkateollisuuden tarvitsemien materiaalien valmistaja/suunnittelija. Asiat menee joskus aika jännästi*ding*
letkunjatkeena shellillä myymässä bensaa...
tulevaisuudessa olis hauskaa olla poliisi-setä*joo*
yhtäkkiä välähti, että bioinformaatikko voisi olla mun tuleva ammatti ehkä sitten joskus ikuisuuden päästä..
Jäätelöauton kuljettaja yövuoro*pahis*
Mikä on ammattisi tai mikä tulee olemaan, vai haaveiletko vai jostain tietystä, mitä et voi saada?
Mä olen aina halunnut tietää mitä muut haluaa...
Mä itse haluaisin 3D-graafikoksi... Valmistun
Media-assistentiksi toukokuussa vuonna 2003....
Haluaisin myös elokuva-alalle, oon tehnyt muutamia elokuvapätkiä.... niistä on tullut ihan positiivistä palautetta, en sit tiedä sanoiko ne ihan siks positiivisiä juttuja et ne ei pahottaisi mun mieltä...
*ökkö*