päivän :)
[q]Ober, 9.2.2007 16:19:
Tää viikko on ollu ihan mega uuvuttava mut suoriuduin sen kunnialla läpi. Tänää euron stobet ja känni päälle
[/q]
HMM, mihinköhän oisit menossa.. :DD
Buranat alkaa vaikuttaa. :)
[q]KooKie, 14.2.2007 17:44:
Noin tunti ja bileet alkaa.
[/q]
Ja hyvät bileet alkaaki!
Uuh, kurkkukipu on poissa ja nuhaki alkaa hellittää :P
Mycket bättre olo. Näin viel kivaa untaki :p
[q]KooKie, 19.3.2007 22:27:
No mut eikö mun kanssa niistä tulisi entistä homompia? Sitäpaitsi sä vaan vaihtaisit kaksi homokoiraa yhteen homoon mieheen, en mä näe siinä mitään järkeä sun kannaltasi.
[/q]
Hyvä pointti, mut toisaalta nautin enemmän miesten seurasta kuin koirien. Go figure.
[q]Jinkso, 19.3.2007 22:29:
Joo tota osaa kyllä odottaa, ruotsi tippui syksyllä yli kahdellakymmennellä pisteellä vahvasta b:stä aaksi.
[/q]
What, voiks ne pudottaa niin paljon? O_O Täytyyki antaa sit kaikkeni ja vähän päälle perjantaina ku on ruotsi omalla kohdalla.. ei oo kyseinen kieli kuitenkaan millään parhaalla mahdollisella tavalla hallussa.
Illal vois tulla aika hauskaa. :P
Ohi on! *känni*
[q]WiljamiDzay, 29.3.2007 18:39:
Hyvät kelit jatkuu, rusketus alkaa olla jo näkyvä ja South Parkista on uus jakso tullu southparkzoneen
[/q]
TÄH, miten toi voi olla mahdollista? Vittu mä yritän kaikkeni koko kesän grillaamalla itteni ihosyövän partaalle ja äijällä on rusketus MAALISKUUSSA?! Not fair.
Löyty Hulluilta päiviltä muutama nii kiva paita, ettei hirveesti vituta alkaa pänttäämään yhteiskuntaoppia :p
Kylmää siideriä ja arskaa takapihalla. *sydän*
Ulkona ei ookkaan (vielä) lunta! :P
[q]astaroth, 17.4.2007 16:27:
sain uutta työtä seuraavana päivänä irtisanomisestani
:)
[/q]
Heei, helvetin hieno homma.
Juhlitaaks tätä isosti lauantaina? Yes, no? YES.
Kumman kaa
"No hei, tässä Jokisen Ellu.. Jokisen Ellu. NO VITTU ELLU!"
[q]KooKie, 26.4.2007 11:28:
Krapulasuihku, kaupasta hyvyyksiä, hommat hoidossa ja nyt noi hyvyydet nassuun! Elämä hymyää!
[/q]
Miten sä voit olla krapulassa noin pirtee? :D
[q]Miinapiina, 27.4.2007 16:19:
mä tein sen
hetki sitten tuli puhelu, MÄ VALMISTUN!! uuuu jeAh!!!
[/q]
Onnea!
Ite joutuu viel odottelee toukokuun puoleenväliin et tuleeks sitä lakkia vai ei.
[q]KooKie, 5.5.2007 08:25:
[--] Kiksu, ollaanko me krapulassa? ;D
[/q]
Mä en ainakaan oo!
.. vielä.
Sain säädettyä kurssiasiat kuntoon, joten nyt vaan odottelee YTL:n tiedotetta siitä, tuleeko lakkia. :)
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)