päivän :)

Back to häröily O

[q]Brass:
EI KOULUA TÄNÄÄN
[/q]
Ei mullakaan!

Ja aamulla olin jo klo 8 spinningissä, olo on

Oon maksanu vahingossa maksanu 7kk aikana vuokraa 2e enemmän joka kuukausia kuin pitäisi ja nyt tuli kirje jossa kerrottiin, että voin hyvittää sen 14 seuraavassa vuokrassa

EI KOULUA TÄNÄÄN

Voi mun tulevat entiset työkaverit on niin ihania *sydän*... Vietettiin tänään mun läksiäisiä, vaikka virallisesti mulla on vielä kaks työpäivää jäljellä.

Tajusin et onpa hyvä etten olekaan menossa Oceanialle, koska en olis loppujen lopuks pystyny..

[q]alizania:
mä löysin vitosen mun lompakosta..jei*plur*..mä syön sen..tai sillä lähinnä!
[/q]

Eikö lusikka tai haarukka toimisi paremmin... nussii -----> ,

Kirjotukset on nyt lopullisesti ohi ( toivottavasti) ja tänää pääsee bilettämään sitten oikein asenteella impulseen!!

[muokattu 26.3.2004 15:35]

Tulin töihin kierreportaita niin vauhdilla, että meni pää sekasin

rankka (*lmao*) kouluviikko takana ja nyt vaan odottelemaan risteilyä

Tänään alkaa talviloma!
Enää yksi työpäivä tämän jälkeen jäljellä tässä duunipaikassa
Tänään kaverin synttäreille
Huomenna Impulse
Lauantaina Oceania *sydän*
Reilun viikon päästä uuteen duuniin

Parin tunnin päästä lähtö Roomaan *sydän*

Piristää kummasti kun voi lähteä töitten jälkeen Lahteen. Kaikkea sitä ihminen on valmis tekemään hyvän musiikin vuoksi.

Nyt on vain yleisesti ottaen ihan pirun hyvä fiilis... Oli sen verta hiljaista duunis et ehti ajatella monta asiaa läpi... Ja kun tajusi taas sen että vaikka ei joitain kavereita paljoa nää, he ovat kuitenkin kavereitani... Mutta päivän pelasti kylläkin kun kävin Slinkus duunin jälkeen ja Saimi Nousiainen kääliöili siellä =D... Ja mun beibs tulee torstaina Vaasasta ja saa taas irmailla sydämensä kylläisyydestä*iiiih*...
9.7.05*pihkassa*

Tänää alkaa neljän päivän vapaat...ja pääsen kullan luo

[q]akir0:
4 päivää vapaata. Edellisen kerran vastaava tapahtunut elokuussa.. Muutenki viikonloppuna kaikkee kivaa ohjelmaa, hyvässä seurassa tietenkin.
[/q]

vapaa, mitä se on? viimeks ollu vapaata, kun oli työtön :D

4 päivää vapaata. Edellisen kerran vastaava tapahtunut elokuussa.. Muutenki viikonloppuna kaikkee kivaa ohjelmaa, hyvässä seurassa tietenkin.

[q]UnityF:
klubbarin 15 minuuttinen katkos on ohi..
[/q]

Jep.

*sydän* Uusi tatuointi -vasta 9 vuotta haaveillut siitä...

tarina on niin pitkä etten jaksa selittää. Lyhyesti:

oli yksi keikka, joka meni paremmin kun olisin ikinä odottanut. Fiilis 10*piis*

Aika kiva aamu *sydän* Näyttää vähän erilaiselta kun viikko sitten perjantai.. Ehkä tästä viikonlopusta vähän aurinkoisempi? Yritellään ainakin

O