päivän :)
Nettiyhteyden kk hinta putosi 5e !
No, kai tuokin on tyhjää parempi.
Muutamat ihmiset,jotka o tehneet mun parista päivästä siedettävämmän.*hali*
Niin ja turhamaisuuttani ruokki kommentti, että mun nimi o vääryys mua kohtaan ja ne aikoo kampanjoida mun uuden nimen puolesta.*hihu* Turhamaisuus*joo*
jee, enkun kirjotukset ohi!!! tuntuu että meni hyvin, toivottavasti*hymy*
[q]Zyklonius:
Enigmaattinen ja rempseän elinvoimainen uusi kämppis hankittuna.
Luvassa leppoisaa avoelostelua.
[/q] Juu mä kuulin tänään kyseiseltä henkilöltä ja arvaa vaan repesinkö!!!
Onnittelut teille! Tulee oleen varmaan aika villii!
[q]RiNiK:
paistaa se päivä risukasaankin...
[/q]
Huomasin juuri saman...
[q]anthocyan:
---
Zyklonius:
Enigmaattinen ja rempseän elinvoimainen uusi kämppis hankittuna.
Luvassa leppoisaa avoelostelua.
--- Juu mä kuulin tänään kyseiseltä henkilöltä ja arvaa vaan repesinkö!!!
Onnittelut teille! Tulee oleen varmaan aika villii!
[/q]
Tackars, hon. Eiköhän me pian jo virallisteta meidän parisuhde. Kunnon häät kirkonkellojen kilinän säestämänä. Jo pelkkä ajatus meidän hääyöstä kutkuttaa nivustaipeissa...
Veli on elossa ja suurinpiirtein yhtenä kappaleena
Autosta ei voi sanoa samaa...
[q]Orfeus:
Kebab Eläin*lmao**lmao**lmao**lmao**lmao*
[/q]
:DDDD
Tehokkaasti vietetty työpäivä ja aurinko :)
on niin kiva fiilis. koko päivä ollu yhtä kanan lentoa, mut silti mieltä lämmittää, kiitos yhden ihanan ihmisen =)*hali* tulispa perjantai
[q]Epailija:
Työhaastattelun toinen vaihe meni sekin ihan mukavasti.
[/q]
Jeee, toivottavasti ne ottaa sut hommiin *peukut pystyssä*
Kebab Eläin*lmao**lmao**lmao**lmao**lmao*
\\o/
Tänään viimeinkin, viiden vuoden jälkeen sain läpi viimeiset kurssit koulua. Enää päättötyö, niin koulu on mun osalta ohi :) Pari koetta olis vielä, mut niillä ei oo enää väliä, kun on opintoviikot kasassa.
Suhteellisen loistava fiilis. Voi johtuu kyl siitäkin et oon kännis.
Eilisilta baarissa kahden upean sinkkunaisen seurassa *sydän**kuolaa**hih*
Huomasin juuri, että olin voittanut trance.nu:n kilpailussa Sam Sharp - Twister vinyylin
Oli jo toinen kerta kun voitin sieltä jotain, edellisellä kerralla sain Picoton albumin nimikirjoituksella varustettuna
Gradu-seminaari suoritettu ja meni vieläpä yllättävän hyvin
Taas tuli voitettua trance.nu:n kilpailussa levyjä, on jo kolmas kerta
A special exclusive 1 year Banshee vinyl containing
2 unreleased tracks 300 copies only!!! +
1 CD maxi from Yves Deruyter\'s Back To Earth, UK release, including a videoclip never shown outside the UK!!!
Vantaalla paistaa arska *sydän* *sydän*
vielä....
täydellinen höRppimis sää...Joo!!!
Ihan karsee päivä, en tiiä kuin selviän elossa jos koko viikko on tällanen. Mut ei mun varmaan tarvi sitä viel tietääkään. Kaikki tänne vaan perkele, tsekataan damaget myöhemmin. :D
Mun pöydällä odotti karseen päivän jälkeen maailman hellyyttävin rakkauden kuitti. <3 Siis joku kauppakuitti, jonka toiselle puolelle oli kirjoitettu ilmoitus siitä, että se on rakkauden kuitti mulle.
Ei mee kauheen vahvasti, koska toi oli ihanin asia tässä päivässä ja sai mut hymyilemään. Tai ehkä mulla juuri siksi meneekin vahvasti ku noin pienet asiat saa kaiken tän sekamelskan keskellä hymyn huulille. :)
Onnekas olen tän kaiken perkuleen päänvaivan keskellä. *sydän*
(Ja vielä onnekkaampi jos siis selviän hengissä näistä kaikista ei-niin-mukavista hommista. :D)
ensimäiseen ajotuntii menin hywäs kanuunas silmät punasena...mutta hywin C meni!