päivän :)
olin treenamas eilen pitkäst aikaa, ja lihakset ihan kipeinä..ihana tunne! vihdoin oon parantunu selkäni kans ilmeisesti!! aamul oli ihanaa herätä oman rakkaan vierestä ja tehä aamupalaa ja tajuta ekaa kertaa kunnolla et miten ihanaa asua sen kanssa *sydän*
Törmäsin kaupungilla isotätiini
Elämän pienii iloi, mut *känni*.. se saa tän päivän kyl parhaimmaks piiiitkään aikaan
Kävin ostamassa meille uuden imurin (vihdoin ja viimein) *iloinen**piis*
Monen viikon tajuton kiipparin hakkaaminen tuotti vihdoin tulosta!
Olen ollut liian vaativa viime aikoina ja nyt sitten vaativuus palkitaan..oon kyl niin hapi kun tässä previkkaa kuuntelen *nuotti**jiihaa*
16 tuntia unta
Lainasin kaverilt kaikkii vanhoi hömppälevyi kuten xl5, solid base ja ace of base
Oonki sit fiilistelly ja siivoillu koko päivän.
Siivouksest tulee hyvä mieli, kannattaa kokeilla!
(välis tietty irkannu ja ollu tääl klubbaris)
Saan lähipäivinä uuden serkun ja ekan kummilapsen Ja tosi hyvä mieli vaihteeksi
Star Wars
Episode III
Revenge of the Sith
Tiiseri löytyy netistä: http://www.starwars.com *plur*x1000
Ensilum tuli kun oltiin ensi kertaa katsomassa mökkiä, ja suuri hymy yhden ihanan ihmisen takia.. tätä hymyä ei helposti pyyhitä. *sydän**aplodit*
[q]Piiuzki:
Yks ihminen saa mut vaan hymyilemään aina vaan enemmän *sydän*
[/q]
Same here!
*sydän*
Plus et oltii tänää Anopin kuvauksis ja mussun koulukaveri voitti sen matkan Viroon with the lady.
Le Mont st Michel on nähty. Täst on hyvä alottaa käydä läpi maailman seitsemän ihmettä.
tapasin ruokalassa tyypin, jota en ole nähnyt sitten laskettelureissun jolla oltiin melkein yhdeksän vuotta sitten*iloinen*
viikon paras päivä, perjantai!!!*jiihaa*
[q]Blues:
Ensimmäinen lämmin kuppi glögiä nautittu tänä vuonna *hymy*[/q]
mä en mitenkään odota sitä erityisemmin; yhden jokajouluisen kokopäivän keikkarundin jälkeen glögi ei maistu koko jouluna*hih*
On vaan yksinkertaisesti hyvä mieli!!*plur*
Pääsen tänää taas puntille rehkimään
Tänään pääsee Vaasaan treffaan ihanaistani *sydän* Samalla tietty *känni* ja Mii sooooouuuuu häppii
Kyl parhaat kaverit vaan on elämän ihanin asia
Lunta tuli kans näille leveyksille!*hih*
Sain palautettua tänään mun vaihtoon liittyviä papereita, ja jos suoriudun yhdelle hollannin kielikurssille, on minulla lähtö edessä 7.1. Muuten lähden muutamaa viikkoa myöhemmin...
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!1!