päivän :)
Oon koht kaks vuotta ettiny afrikkalaista rumpumusiikkia ja tänää löysin levyllisen ja ihan vahingossa eikä maksanu ku 4 e
[q]Mellu-:
Oon koht kaks vuotta ettiny afrikkalaista rumpumusiikkia ja tänää löysin levyllisen ja ihan vahingossa eikä maksanu ku 4 e
[/q]
minkäslaista? ite tanssin afroa ja on mielenkiintoa tohon suuntaan ^__^
Työpaikalle hankittu kirkasvalolamppu. Oon pirtee kuin peipponen vaikka on perjantai-iltapäivä! Todella hämmentävää :o
sain eilen mun hävinneen lompakon takaisin!! Kiitos Mayah
*jiihaa*SÄDE Classics*jiihaa*
[q]Rocca:
---
bubble:
Roccan lyni sheikkaus kyl piristi kummasti päivää
pientä hiomista viel mut kyl se siit lähtee
---
Joo Hanna kyl säkin opit vielä *vink**joo**hymy* eli koska mennään sheikkaa taas...mut ennemmin hyvän housen tahtiin
---
Dementation:
Humalainen Ermin eli laura
ja sen puskaseikkailut ja kaatuilut,
sekä tietenkin noi jutut...
---
Joo ei voi koti matkasta kyllä parempia nauruja saada
on se sit ihmeellistä ku ihminen käy puskassa ni siitäkin tulee kunnon naurut viel *nauru**pahis* mut Laura älä ota sitä vakavasti *vink**hymy**joo*
[/q]
tää oli kyllä niin hyvä reissu, piristää vieläkin päivää kun miettii mitkä teiniperseet tuli taas vedettyä. kiitos vaan deme ja rocca *sydän* ku jaksoitte kantaa mut nukkumaan...nii ja tietysti puskan kautta*vink* koskas uusix?
Sain uuen piisin valmiiksi ja kohta mennään ostamaan isälle syntymäpäivälahjaa, huomenna onkin sitten mukavasti hu mala :D
[q]ella_:
---
Mellu-:
---
minkäslaista? ite tanssin afroa ja on mielenkiintoa tohon suuntaan ^__^
[/q]
tälläi levy kuin " African tribal drums " tällästä rumpupauketta
Taidan olla pienessä *känni*
Voi huomenna taas herätä omasta sängystään yksin, ilman että kukaan häiritsee
Onneks on sen verta itsekuria ettei sitä mitä vaa kotoonsa ota
Ruisleipä paahtimeen, meetvurstia ja oltermannia päälle, naminam. Sit koneelle väsäämään musiikkia ja elokuvaa!
Uujjeah! Nyt on sellainen kämppiskombinaatio kommuunissamme, että naapurisopu tuntuu täydeltä loogis-käsitteelliseltä mahdottomuudelta.
Osasin ihan omin pikku kätösin koota uuden hienon sohvani kasaan vaik siin oliki ainaki niinku 15 ruuvattavaa osaa.
Aika R0k fiilis!! Todistuksessa jo neljä vitosta ja siin onkin kaikki ovt mitä oon käyny
[q]Piiuzki:
Oli ihanaa herätä kullan viekusta
[/q]
Rinneradio järjesti ystävällisesti keikan just tänään, mun syntymäpäivän kunniaksi!
Kirjotin just neljä esseetä melkein putkeen... Kolme psykasta ja yhden lakitiedosta. Oli aika rankka urakka, mutta nyt on hyvä fiilis kun sain ne tehtyä!
hyvä minä!
Sain lipun Club Colorsiin...
yksi hassu otus...
4 pvän vapaa edessä. Saa rauhoittua edes vähäsen.
Helsinki KD -1