päivän :)
Kevät *sydän*
Asun tääl Varkaudes kesän ja mul ei oo nettii...MUKA! Mutta...naapurin wlan ulottuu näköjään meitsin kämppään, heh heh
Toimiva nettitikku. Ja kauniit värit Ounasjoen maisemassa <3
Selvä viikonloppu, squash ja punttis, ihmiset, keskustelut. Tänään pariksi päiväksi hengaamaan ystävien kanssa, joita nähnyt viime aikoina liian vähän. Vois muutenkin vaihtaa dokaamisen urheiluun for good.
Kävelin koirani kanssa sisään S-markettiin ajatuksiini uppoutuneena.
Mun uusi hieno läppäri :)
Pitkät duunipäivät sujuvat ongelmitta töissä. Tältä viikolta three down, three 2 go. Ennen kuin taas huomaankaan, niin on lauantai ja sitten maistuu soppa. Jaksaa jaksaa :P
Pitkästä aikaa heräsin energisenä aamulla ja on sellanen olo että vois jopa jtn saada aikaseks muutaki ku vaan maata aloillaan.
Huomenna aamusta pääsee lähtee. Genevessä on kivaa:
http://selfdestruct.net/geneve.jpg
[q]Ressiv, 30.1.2010 23:40:
känni <3
[/q]
joo känni ja hilpeä seura :,D
Enää yks päivä suomessa ja sit pääsee laskee mäkee. Mä olen niin innoissani. *sydän*
Ihanan leuto ja valoisa keli, pitkä lenkki ja varmasti heitän vielä toisen illalla, kun on tullut rötvättyä keskiviikosta asti, stna. Lisäks sain pulpautettua tietoiseen mieleen päässäni olevia vikoja, joten nyt saa sit alkaa työstään koppaa kropan ohella kondikseen.
Karistin krapulan kolmituntisella boulderointisessiolla. Nyt on sit kädet ihan kuralla.
[q]Cjet, 30.8.2006 16:38:
[size=14]EN PISTÄ PAHAKSENI![/size]
[/q]
Oh...really? *ding**nauru*
Tänään erosin kirkosta. Viimeinkin. Taidan oikein juhlistaa asiaa kakkukahvilla.
Tänään on hyvä päivä.
Herätyksestä se lähti, kaikki on tänään ollut kivaa ja mukavaa. Toivottavasti fiilis jatkuu.
Koin eilen illalla ihanan spontaanin yllätyksen ihanalta ihmiseltä :):)
Varattiin juuri kämppä Chamonixista. Lennotkin jo buukattu. Alkaa näyttää siltä osin siis todella hyvältä! Vielä kun keksisi tolle järjettömälle gearikasalle jonkin halvan kuljetuskonstin, muuten mennee lentsikkakilot aika helposti yli..
Sain enemmän palkkaa ku muistinkaan.
Joskus on kiva unohtaa tekemänsä tunnit.
Viikonloppu *sydän* ja tän aamun pakkasilma. Tähän viel musiikiksi Milla Lehdon My fascination ja päivä näyttää todella hyvältä huolimatta siitä että on maanantai.