päivän :)
[q]T-mu, 9.2.2007 12:16:
klips
[/q]
Toivotaan parasta
Oma "päivän :)" on aika putkeen mennyt äikän tekstitaidon koe. :p Koskaan en oo kokeeseen panostanu tollasella vimmalla, joten parasta tulla hyvä arvosana sit!
[q]KooKie, 8.2.2007 12:36:
Alkoi panettaa ja lähti sen mukaisia herutusviestejä? NOITA SATTUU. :D
[/q]
Mitään en myönnä!
[q]KooKie, 8.2.2007 02:59:
Tuli taas tanssittua, kiehnättyä ja rävellettyä porukalla. Voisin alkaa luetella nimiä, mutta kai mä tyydyn sanomaan ajan ja tilan viennin säästämiseksi vain Kiksu ja kumppanit.
[/q]
Sanoppa muuta metripizzani. <3 "Kyl mä kelasin lähtee aika pian niiden häppäreiden jälkeen." Yea, rite! :D
Jeppistä, oli kyl onnistunu ilta. Tuli kerrankin lähdettyä suht "ihmisten" aikaan kotia eikä riehuttua pilkkuun asti. :)
Tosiaan pitäis joku esto saada puhelimeen ettei tulis humalassa läheteltyä viestejä, jotka voi ymmärtää vaihtelevalla menestyksellä. Nooh, omia mokia noi on.
Oon saanu korjailtua unirytmin suht hyvin takas normaaliks. Unettomuuttaki esiintyy enää harvoin. :)
[q]KooKie, 10.2.2007 10:50:
Mulla voisi olla haikea fiilis, kun täydelliset kekkerit on taas ohi, mutta tänään uudestaan liikenteeseen. Mä olen myös ylpeä siitä, etten jäänyt jatkoilemaan, vaan tulin vetämään unta boltsiin ja lähden reippaana tyttönä töihin nyt. --
[/q]
Eilinen oli kato vast lämppäystä tälle illalle, mistä perskutinan mukaan tulee aika hieno kans. :P
[q]
Elämä... Gotta love it. Kiksu, gotta love you. *sydän*
[/q]
Agreed.
[q]KooKie, 8.1.2007 00:10:
Kaksi (hiljattain aivan liian käytettyä) sanaa riittää kuvaamaan mun tunteita Prahasta ja meidän reissusta: GREAT SUCCESS!
[/q]
HIGH FIVE! o/
Todellakin, semmonen reissu ettei sanat riitä kuvaamaan. Kuvista voi sit kattoa mitä on tullu pelleiltyä (vrt. eka ilta). :D
[q]ella_, 7.12.2006 18:48:
mäkin haluan kuumeen :( rentoutuis nää lihaksetki varmaan.
[/q]
Kantsii kokeilla, tää on ihan mukavaa :P Toisaalta mulla on kaikki lihakset hemmetin kipeinä just tän takia :(
[q]NextAce, 10.12.2006 18:25:
--- flunssan alku lähti eilen dokaamalla.
[/q]
Hmm, pitääki kokeilla jos tää nuha ja helvetin yskä lähtis samalla reissulla.
[q]Taika, 28.11.2006 20:55:
kaveri muisti äsken mukavalla tekstiviestillä "terkkuja työmatkalta täältä Puolasta, ettekös tekin olleet lähdössä jonnekin matkalle työpaikan piikkiin huomenna?"
"joo. Jyväskylään. ja bussilla."*justjoo*
[/q]
Liukkaalla radalla ajaminen oli aikasta hassua Keksin kanssa pienet sekoilut siellä käynnissä :D
"Uudestaan! UUDESTAAN!" "Nää ABSit on iha perseestä, haluun renkaat lukkoon!"
[q]RainChild, 23.11.2006 22:09:
Joo, no semmosen kuvan oisin kyl vähän saanu, et herra Pöpö ois liikkeel. Yhen kaverini kans tiiän, kenel on täs ihan lähiaikoina ollut.
[/q]
Oooh shit Joutuu varmaan lymyilemään peiton alla kesään asti ettei vahingossakaan olis kontaktissa muihin ihmisiin :(
[q]RainChild, 23.11.2006 22:05:
(pöpöhali) >:D no ei.. se oli vaan ekana päivänä. mä alan voida jo paljon paremmin :). tiistaina tulin pipiks ja tänään oon pystynyt syömään jo kunnon aterian, et emmä mitää kaameeta hyppykuppaa sit onneks vissiin saanu
[/q]
*pökr*..Et uskokkaan miten vainoharhanen oon ton taudin kanssa :D Tiedäks muuten et onks sitä nyt jotenkin erityisesti liikkeellä vai mitähäh?
[q]*minttu*, 23.11.2006 12:43:
ilmeisesti joku vatsapöpö (kummastakin päästä tuli tavaraa...how nice)
[/q]
Jeppis sama ongelma täälläkin, sain koko aamun siivoilla raasun ulosantia mm. saunasta ja olohuoneen matolta :(
Onpa hyvä päivä. Veikkaan et tästä illasta tulee suht onnistunut :)
[q]KooKie, 1.11.2006 10:49:
Kaveri mailas Jenkeistä, että ei vaan se, vaan myös sen uudet poikakaverit venailee mua sinne jo innolla. Sen siitä saa, kun jättää kavereidensa kovoille puolalastonkuvia itsestään. :D
[/q]
Mitäs te ootte Mipen kans oikee puuhaillu teiän "leffailtoina" ? :D
[q]KooKie, 1.11.2006 17:59:
BTW on ne pojat salee nähnyt sunkin kuvia - muokkaamattomina!!!1 :D
[/q]
Joo niitä ei voi ees photari pelastaa :(
[q]KooKie, 29.10.2006 23:43:
Voisi toivoa ensi yöksi samanmoisia unia, kuin mitä näin tänä aamuna. Jäi niin hyvä fiilis koko päiväksi.
[/q]
Nyt loppu leijuminen *släp*
[q]domi, 28.10.2006 19:49:
Pohjanmaalla eli paratiisissa 10cm on nyt pihassa, huomenna 20 ^__^
[/q]
Hullua :/ Nojoo mieluummin se lumisade ku vettä.
[q]domi, 28.10.2006 18:09:
Luntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntaluntalunta.
I just love winter *sydän*
[/q]
Missä sä oikee asut ku on nyt jo lunta
[q]Haitok, 26.10.2006 09:57:
auttoiko
[/q]
Kyllähän se siitä sit autto ku nappas kasisatasen siihen päälle :P