päivän :)

Back to häröily O

Sain eilen pisaran verran lisää itsetuntoa. kupin pohja ei sillä peity, mutta onpahan jotain mistä aloittaa.

On se uskomatonta miten hyvä fiilis voi tulla kun saa toiselle hyvän fiiliksen Virtaa riittää *sydän*

[q]Jocular, 9.8.2006 08:53:
http://www.salakuunneltua.fi *reps*
[/q]

Pariskunta työntää lastenvaunuja. Vauva pudottaa tuttinsa. Nainen nostaa sen lattialta ja antaa miehelle:

Nainen: Laita taskuusi.
Mies: Muistuta mua sit, et en varmasti anna sitä vauvalle ennen kun pääsen pesemään sitä…
Nainen: Joo.
Mies: …ei koskaan voi olla liian varovainen. Nostit sen käsilläs, ja oot tänään koskenu vaikka mihin.

Nää on mainioita, harvoin oikeesti nauran ääneen yksin millekään

MIRRI: "kukin tehköön ihan mitä haluu ja jos jolain o jtn sanottavaa ni soon VOIVOI ITKUKYYNEL"

Soot ihan paras

jätin mun puhelimen viimeviikolopun vahingos yhille jatkoille helsinkiin päin,ja en ees tuntenu sitä..ja eilen puol 10 mun ovikello soi ja se poika oli mun oven takas mun puhelimenkaa:) kelatkaa..ei kukaan lähe helsingist hyvinkäälle tuomaan jotain mun puhelinta mulle ja sano et ei ois kivaa jos joutuis olee viikolopun ilman puhelinta..ihana ihminen..kiitos:) pus..oon niiiiiiiiiiiiiin ilonen:)

Viimenen duunipäivä olaa! :D

[q]hallucinogen, 11.8.2006 11:20:
Hirveän taistelun jälkeen oon vihdoin ja viimein saanu varattua kaikki tarvittavat tietokoneen komponentit, ei tarvinnu turvautua kun kolmeen eri liikkeeseen saadakseni 7 komponenttia =D
[/q]Mitäs tilasit?

Helvetin onnistunut Bulgarian reissu takana ja olo on väsynyt - mutta onnellinen. *sydän* Siellä tuli taas todettua suomalaisen seuran ylivertaisuus, ai perkele, kun porukat osaskin olla letkeitä maanmiehilleen.

Tänä iltana Armada, eli biletys ei suinkaan ole ohi vielä. Ja menojalka vipattaa edelleen.

[q]Sankari, 11.8.2006 11:21:
Mitäs tilasit?
[/q]
2*512 kingston dual channel
antec sonata II piano black 450W
A64 3800+
s939 emo
kirjoittava dvd-asema
asus 7600gt 256mb
200gb sata kovo

Tänään on mun nimipäivä aurinko paistelee poutapilvien takaa ja tanssijalkaa alkaa jo vähän vipattaa...pikkukrapula helpottaa ja Oon ihan rakastunutkin ja huooh

Elämä Rules ja Sannat rules*super*

Kohta pääsee taas tuntemaan tekonahkan vienoa hyväilyä poskipäillä ja silittelemään kaveria vastapalvelukseksi kans...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Me käytiin kaupassa, mukaan lähti

-pizzaa
-wokkia
-pullapitko *sydän*
-4-pack kokista
-TRAUMA CENTER *sydän*

Sit haettiin leffoja postista ja ostin yhen vihon ja kirjepaprua *sydän*

Kohta syömään. Just on siivottukkii *sydän*

aah plur plur *sydän* <3

tän hetken :) on että tiedän mimmosen fledan aijon laittaa seuravaksi.. tätä on nyt kasvatettu tarpeeks.. pitää vaan katella että koska tän menis leikkauttamaan tommoseks kun meinaan

kaksi vaasan hörhöö tulee tännepäin maailmaa käymää

[q]emppu, 11.8.2006 15:08:
---
Taika, 11.8.2006 15:05:
oon ollut kyllä todella reipas töissä*hihu*

---

vietän täs toista tuntia kahvitaukoo*igor*
[/q]

Mä oon tehnyt ehkä yhteensä tunnin tänää oikeeta duunii..*nauru*

Vauva ja äiskä tulee tänään kotiin.

Tulin pitkästä aikaa töihin ja vähän jännitti, kun olen joutunut kieltäytymään suunnilleen jokaisesta työtarjouksesta kesän aikana. Ensimmäisenä pomo kuitenkin kertoi, että potentiaalinen uusi työnantaja oli kysellyt minusta ja saanut kuulla pelkkää hyvää. Työpanokseeni on kuulemma oltu kovin tyytyväisiä ja minusta ei haluttaisi luopua täällä. :)

Ja mulle kuitenkin maksetaan klubbarissa notkumisesta. :D

[q]Taika, 11.8.2006 15:05:
oon ollut kyllä todella reipas töissä*hihu*
[/q]
vietän täs toista tuntia kahvitaukoo*igor*

musiikki <3

[q]LooPy, 11.8.2006 11:46:
http://www.isitfriday.net/
[/q]

http://www.saunalahti.fi/matkoski/perjantai.html

O