päivän :)

Back to häröily O

Työharjottelu alkoi vihdoin Alkaa taas näyttää elämä hieman valoisammalta ku saa muuta ajateltavaa ku tän kaiken p*skan !
Ja muutenki syksy on aina ollu mulle vanhan loppu ja uuden alku. Ihan ku vois jotenki alottaa kaiken taas puhtaalta pöydältä, vaikkei se nyt ihan niin ole, mutta jotenki tuntuu vaan aina siltä.

Ihana sade Ja meidän koira, se on niin hassu

Yksi Intian matkan seuralaisistani varmisti tänään, että 100% varmasti lähtee mukaan. Jee

Eilisen ongelmat helpottaa pikkuhiljaa..

Ainaski osittain..

Mä sain duunia ! ! !

Jiiihaaaaa ! ! !

*jiihaa**pepsodent**aplodit**hih*

Ei paljoa naurattanu eilen yleislääkärin lausunto: määrittämätön kuume
Mut hammaslääkärillä käynti tänään toi toivottua tietoa säryn syystä.
Antibioottikuuri ja leikkausaika ens torstaiks.

Se sit ei enää naurattanu yhtä paljoo et jos kuume nousee vielä, turvotus kasvaa tai alkaa lääkityksestä huolimatta vielä särkemään pahasti nii pitäis _välittömästi_ hakeutua lääkärille. +Et pakollisen kuvauksen ja leikkauksen kustannusarvio vajaat 300
VITTU! kuuluisko tää sittekki osastoon :( ?

Njoo, plussat nopeesta palvelusta. I *sydän* hammaslääkäri

Norbin kanssa etsimään kenkiä keskustaan :)(:.

Tuntuu et kaikki tulee olemaan ok.

sain helpon kuulosen työvuoron huomiseks. :) johki kouvolan abc:lle tms jakelee jotain asiakaskyselylappuja. palkka 9e/h, ja maksetaan neljästä tunnista vaikka laput sais jaettua parissa tunnissa. :D nice. :P

tulkaapas täyttelemään lappusia. :D

En stumpannu autoo kertaakaan ekalla ajotunnilla!!!!*pepsodent**plur**aplodit**jiihaa*

Body Pump ja spinning <3 Ne jotenkin herättää sunnuntaita.

Eikä oo 6kk jääny yhtään sunnuntaita väliin!! =)

Kummityttö kiipesi mun syliin itse ekan kerran tänään

[q]sMilE, 17.8.2006 14:59:
Kun heräsin aamulla hani oli siinä vieressä...
10min siitä hani oli ........

Kahvia hanin kanssa..
hanin kanssa...
*sydän**super**sydän*
[/q]

Oli kyl *sydän* aamu sun kans.. koko päivän ollu niin *plur*..

Landeilu äipän ja isin hoivissa on kyl helmee. *sydän*

Koira on 12v., mutta hyvässä kunnossa vielä.

Kulta saa mut paremmalle tuulelle olin mä kuinka surullinen tahansa. On se ihmeellinen ihminen *sydän* Rakastan sinua *sydän*

[q]mayah, 17.8.2006 22:09:

:D Oisko muuten vähän helmee kerätä lössi kasaan taas! Sit vois jatkaa siit Haarikkaan
[/q]

Saattais olla aika legendaarinen jälleennäkeminen... Me ollaanki varmaan ainoot jotka o muuttanu pois.

Kuuli et sisko on raskaana

onnittelut UnityF:lle

[q]KooKie, 16.8.2006 21:32:
Kaatosade. Kuuntelin jotain vanhoja räppilevyjäni, niin luontoäiti tuli ja pelasti. Mielummin mä tota sateen ropinaa kuuntelen. :) <3
[/q]

Eiks toi ratkee silläkin että pistää jonkun toisen levyn soimaan :p Mut joo sateen ääni on aika <3 Hyvä tuuri tän kämpän kanssa, asun ylimmässä kerroksessa joten ton sateenropinan kuuleekin, ai että sitä tunnetta kun herää yöllä ja kuulee sateen hakkaavan peltikattoa. Nukahtaa samoin tein uusiks ^___^

tänään köyhtyy mut on se sen arvoista

heh, huomenta suomes todettiin "eläinambulanssi ottaa myös kyytiinsä hylättyjä kesäkissoja, joita näin kesän lopulla paljon hylätään" sai pienen hymyn näin aamu tuimaan

Hehe. Sain tänään tietää yhden kivan jutun

O