girl who like boys,boy who like boys,boy who like girls,girl who likes girls...
ups
53% ja sama sepustus ku Avernianilla.
Syder:[q]53% ja sama sepustus ku Avernianilla.[/q]
Hmmm.... Missäköhän kohtaa siinä testissä sitten menee homon ja heteron raja?
13 %: "Olet perinaisen ruumiillistuma. Helmat heiluen heittäydyt unelmien miehesi vietäväksi." En kyllä ihan sentään noin naiselliseks itteeni tunne...
Hmmm... testiä tekemään ja tulevia elämän päätkösiä tekemään sitten. Luulen kuitenkin (vielä) olevani ihan hetero. No kohtahan sen näen...
IIIK! Tulos 30%
Olet avaramielinen lakanoiden välissä, mutta harvemmin näytät julkisesti homompaa puolta itsestäsi.
[muokattu 4.11.2002 18:27]
95% GAY
46%
Olet naisellinen nainen, mutta tarpeen tullen sinusta löytyy myös potkua ja uskallat pitää puoliasi miehisessä maailmassa.
että tommoinen tulos tuli mulle
66%
Olet miehinen heteromies, mutta tarpeen tullen sinusta löytyy myös pehmeämpi puoli, jota naiset arvostavat.
Näin...*hih*
16%..hohhoh..en muka uskalla näyttää julkisesti pimeää puoltani mutta lakanoiden välissä..täytyy kyllä sanoa että on sitä tullut julkisestikin näytettyä..
Musta kyllä naiset usein ovat paljon seksikkäämpiä kuin miehet!
Katrina:[q]Musta kyllä naiset usein ovat paljon seksikkäämpiä kuin miehet![/q]
Riippuu niin paljon ihmisestä, jota katsotaan, ja tietysti siitä, kuka katsoo... Mun mielestä taas miehinen vartalo on paljon seksikkäämpi. Enkä nyt tällä tarkota mitään muskelimasa-kroppaa todellakaan, sellaset ei oo mun makuun.
mä olin ton testin mukaan 20%... hmm... jotenki ei vaa kuulosta mun tulokselta :=:D
No siistiä, alkaahan täällä miehetkin tuleemaan ulos kaapista kun tuloksia katsoo. Alkoikin tulemaan vähän juntti "siistii kun mimmit on bi/gay, mutta bi/gaymiehet on yök"-keskustelua, joka kuuluu mun mielestäni lähinnä keravalaisiin lähiöbaareihin ja muihin yhtä 1800-lukua eläviin mestoihin.
gay ppl are gay
00%
Olet perinaisen ruumiillistuma. Helmat heiluen heittäydyt unelmien miehesi vietäväksi.
sain tollaisen tuloksen!!
ei pidä niinku ollenkaan mielestäni paikkaansa
höh...enemmän tunnutan itseni ehkä poikamaiseksi kuin perinaisen ruumiillistumaksi!
- hulivili hupakko -
ja toi olin minä!! kerpele
- hulivili hupakko -
Tota testii en viitsi edes tehdä, tää on paljon kivempi:
http://www.seta.fi/transtukipiste/pelit/ttp0902.html
Naisellisuuspisteesi: 6
Miehekkyyspisteesi: 14
"Sinussa on melko paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä. Olet sukupuolisesti hyvin harmoninen. Mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään, eikä kumpikaan puolesi hallitse persoonaasi toisen kustannuksella.
Olet sukupuolishoppailija!"
jne.
no nii nyt on siis tullut aika kertoa totuus ja astua kaapista ulos ellei ole jo...