girl who like boys,boy who like boys,boy who like girls,girl who likes girls...
Joo ihan 100% hetero kyllä..
SINÄ OLET NAINEN
Sinussa on hyvin paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.
Haluat selkeästi liittyä naisten ryhmään sekä erottautua vahvasti miesten ryhmästä. Olet valinnut hyvin feminiinisen ja äärimmäisen epämaskuliinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla maskuliinisuuteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.
Naisellisuuspisteesi: 20
Miehekkyyspisteesi: -10
*plur**täh**iloinen*
naisellisuuspisteet 0 ja miehisyyspisteet -12 mielenkiintoista.
Haluan käpertyä ison ja karvaisen miehen syliin
ihkua
Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille.
*täh* kyllä tietääkseni tuon. Tätä nää testit aina on (en tiedä, miksi niihin vaivautuu vastaamaan...). Tulos johtuu siitä, että valitsen mielelläni lihaisan pihvin, eikä mulla tietääkseni ole mitään kummoista hoivaviettiä.
Naisellisuuspisteesi: -14
Miehekkyyspisteesi: 6
Olet MIES hyvä näin.
Mitä testien oikeinmenemiseen tulee ni nää o aina tälläsiä, musta nää o pelkkää ajanvietettä. Jos joku tästä alkaa vetää elämänlinjoja ni HUH*kuuma*HUH*kuuma*
Olen moniruokainen yksilö
100% hetero
[q]MaSari:
100% hetero
[/q]Ei semmosta ookaan.*justjoo*
[q]MaSari:
100% hetero
[/q]
[q]kei:
Ei semmosta ookaan.*justjoo*
[/q]
ompa! *iloinen**piis*
Vaihtoehdoista nainen, mies, androgyyni ja sukupuolineutraali,
SINÄ OLET ANDROGYYNI NAINEN
Naisellisuuspisteesi: 16
Miehekkyyspisteesi: 0
LOL
[q]slimrave:
SINÄ OLET ANDROGYYNI NAINEN
Miehekkyyspisteesi: 0
LOL
[/q]
heheheee !!! mitäs tää tälläinen meinaa !!! hmm..... *vink**iihhih**hahjust**yingyang*
SINÄ OLET ANDROGYYNI
Sinussa on hyvin paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä. Olet sukupuolisesti hyvin harmoninen. Mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään, eikä kumpikaan puolesi hallitse persoonaasi toisen kustannuksella.
Miehekkyyspisteesi: 18
SINÄ OLET ANDROGYYNI
Naisellisuuspisteesi: 4
Miehekkyyspisteesi: 6
Miehekkyyspisteitä enemmän.. Eiiiih
Miehekkyyspisteesi: -16
hehee...mä taidan olla friikki...
Kyl meitsi poikiin päin enemmän on, mut on mussa sit se pieni puoli mikä tykkää myös tytöist*vink*
Tähän kait pitää vastata kyllä melkein sataprosenttinen hetero. Siis tällä hetkellä täysin jopa, kun nyt sattuu myös asumaan tytön kanssa yhdessä ja tulevaisuudessakin ajattelin tässä pysyä. Mutta eihän sitä voi tietää etukäteen vaikka mitä kolmenkymmenen vuoen päästä käy... Olen kuullut niitäkin kun miehellä on vaimo ja kaksi lasta ja sitten huomaa olevansa homo...
No eipä varmaan käy mulle
[q]_0x79616E61:
Panfobia:
---
Poikaystäväni mielenrauhan säilyttämiseksi pitänee vastata että ihan perushetero oon...
---
mun mielestä ainakin bi-tyttöjä on kiva deittailla varsinkin kun ne välillä haluaa kaverin mukaan
[/q]
[q]Howdy:
---
_0x79616E61:
Panfobia:
---
Poikaystäväni mielenrauhan säilyttämiseksi pitänee vastata että ihan perushetero oon...
---
mun mielestä ainakin bi-tyttöjä on kiva deittailla varsinkin kun ne välillä haluaa kaverin mukaan
---
[/q]
*joo**joo*
*sydän*-*hellokitty**possu**hellokitty*-*sydän*
On olemassa homoja, biseksuaaleja ja sit niitä jotka kusettaa asiasta kysyessä.
[q]Zeta:
On olemassa homoja, biseksuaaleja ja sit niitä jotka kusettaa asiasta kysyessä.
[/q]
heterot unohtuivat ...vai olivatko ne niitä, jotka kusettaa asiasta kysyessä?
no nii nyt on siis tullut aika kertoa totuus ja astua kaapista ulos ellei ole jo...