Mitä eläintä muistutat?
Hehe
Olen vetinen uroskoira =) *naureskelee klubituksen uudelle, nerokkaalle, horoskooppi-
personaattiorille*
Mr. E
puinen urosrotta*hymy*
mut kala oon oikeesti*iloinen*
Leopardi:
häijy, hetkittäin todella _vauhdikas_, mutta toisaalta mahan ollessa kylläinen varsinainen lusmu.
kaverit sanoo, jotta näytän marsulta. vaan mieluusti olisin kani: alati nussutteleva kasvissyöjä, pehmeä ja suurisilmäinen nöpönenä.
mutta haluaisin myös lentää - voisin olla liitopupu!
mä en oo eläin vaan ötökkä....
mut eläimistä musta löytyy mixaus kaikkea.... *nauru**hih* niin ulkoisesti ku sisäsestikki.... riippuu aika paljon mil tuulella satun olemaan....
ei ole olemassa niin rumaa eläintä kuin minä!!
...sen takia naamari
ai onks tapahtunu haaveri punttiksela
oot näköjään kävässy siella pari kertaa...
vai oliko vaan vahvat äidinmaidot.....*iloinen*
mut jos mun pitäis kuvailla itteäni eläimenä niin joku tohvelieläin olis kova..sellainen yks1soluinen*vink*
Shakaali... Uhanalainen laji ja syö kaikkee mitä ruuaks ei voi kutsuu...
Liian paha kysymys. Ei pysty vastaan.
jäänee muiden arvioitavks mitä eläintä elucca muistuttaa...hupaisaa sinänsä*hih*
[q]elucca:
jäänee muiden arvioitavks mitä eläintä elucca muistuttaa...hupaisaa sinänsä*hih*
[/q]
*nauru**piis*
Tossahan se näkyy avattaren paikalla .. .heh ... aika yhdennäköinen .. ainakin omasta mielestäni ... *piis**pihkassa**piis*
laiskiainen menee varmaan lähimmäs, paitsi mä en polta pilvee tai popsi raakoja eukalyptuksen lehtiä.
laiskiainen on ärsytettynä tosi vaarallinen, muuten tosi säysee ja diggaa chillaa viidakon rennoimmissa mestoissa, välillä yksin ja välillä frendien kans...
[q]liisa:
laiskiainen menee varmaan lähimmäs, paitsi mä en polta pilvee tai popsi raakoja eukalyptuksen lehtiä.
laiskiainen on ärsytettynä tosi vaarallinen, muuten tosi säysee ja diggaa chillaa viidakon rennoimmissa mestoissa, välillä yksin ja välillä frendien kans...
[/q]
aika nappiin meni!!
eiköhän se oo tää uusi lajike.. ääsreiver!
GORILLAA.......*nauru*
Tunnen jonkinlaista yhteenkuuluvuutta pandakarhujan kanssa.
Jos itsensä pandan näköiseksi haluan pyydän jotain lyömään kummatkin silmäni mustaksi niin eiköhän sitä yhdennäköisyyttä ala löytymään.
Aattelinpa tässä huvikseni kysellä että mihin eläimeen helposti voisit itsesi yhdistää ominaisuuksien yms perusteella?
Itse oisin varmaankin velociraptor, se on vikkelä ja ovela saalistaja ja se on vieläpä laumaeläin.